zavřít hru
ohodnoť tuto hru: hodnotilo: 0

Tato hra byla pravděpodobně ukončena. Pro více informací a her na skóre pokračujte zde.

recenze

SteppenWolf 17

SteppenWolf 17

Dneska se podíváme do Španělska. Se SteppenWolfem a Meg se vydáváme po stopách Chupakabry. Po kratším průzkumu krajiny se podíváme i do hotelu, kde nalezneme našeho známého ležícího na posteli s bodnou ránou v hrudníku. Jak se ale zdá, ještě není tak zcela mrtvý. Kdo mu to ale udělal? Věřte, že odpověď na tuto otázku se brzy sama od sebe objeví.

hrát hru

diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 3 + 1 =

Patrik13 | 24.03.07 v 15:07

LUSOR dik ze pises navody

corky | 22.03.07 v 22:49

heuréka.Musel jsem na něj naskočit .Dík

Lusor | 22.03.07 v 09:35

Je opravdu pod poličkou? Není třeba kousek bokem (ono se to špatně pozná). Pokud máš v ruce tu popelnici, tak by tě bodnout neměl, i když mu nsrazíš tu poličkou na hlavu.

croky | 21.03.07 v 21:04

Ahoj
Prosim tě jak mám udolat toho chlapa s dýkou.Je pod poličkou ,mám víko,vrhnu se na něj a on mě vždycky ubodá.Co s ním?

Lusor | 21.03.07 v 09:51

Běžte k domu před vámi a vyšplhejte po trubce na jeho zdi na střechu. Pak slezte dolů po žebříku a běžte do leva. Ze zdi seberte drát a vraťte se. Vylezte opět po žebříku na střechu a hoďte drát na ten vyvýšený domek nahoře (musíte stát v pravém horním rohu střechy). Teď po něm přeskočte na další střechy. Doběhně k té podezřelé stěne z namodralých prken a srkazte jí dolů. Přeběhněte po nově vzniklém mostě a odpojte šňůru. Pak po té šňůře vylezte do té voodoo chajdy a z poličky seberte lahvičku z kyselinou. Pak se vraťte zpět na střechy. Doběhně do pravého spodního rohu obrazovky a sěšlhejte po sloupu dolů (teď je možná lepší vypnout GPS). Pak pokračujte na další obrazovku.
Rovnou běžte do Santo hotelu. Vejděte postupně do obou pokojů v prvním patře. V tom napravo seberte ze skříňky lucernu a v tom nalevo vezměte sirky z nočního stolku. Pak běžte do dalšího patra.
Tady je v levém pokoji váš známý, ale není mu zrovna nejlíp. Nejdřív z postele seberte dopis a pak si prihlídněte známého. Během vaše průzkumu vám za zády proběhne podezřelá osoba, tak se za ní vydejte. Pomocí GPS zjistíte, že běží někam tam, kde jste na začátku sebrali drát z plotu. Tak tam běžte taky (není potřeba spěchat, neuteče). Jen ještě před hotelem seberte výko popelnice vpravo (jde to i bez něj, ale takhle vás to bude míň bolet :).
Až tedy doběhnete na místo, kde jste vzali ten drát, tak vběhněte do dveří, které se přímo nabízejí. Na zamřížované okono použijte kyselinu a prolezte skrz něj do vedlejší budovy. Až vejdete do místnosti, tak vám východ zablokuje onen podezřelý a navíc bude mít v ruce poměrně velkou kudlu. ze stolu seberte talíře a házejte je na něj dokud neodskáče téměř úplně nahoru (musí stát pod poličkou). Pak si vezměte do ruky výko odpopelnice a naběhněte na něj. Spadne mu na hlavu polička a on uteče. nechá tady dýku, tak jí seberte a běžte ho pronásledovat.
Vraťte se do hotelu a bžete do prvního patra (jeho stopy suice vedou kolem hotelu, ale když tudy zkusíte projít, tak vás několik domorodců zastaví). V pravém pokoji odsuňte stůl a dírou prolezte na střechu. Sešplhejte po okapu dolů a běžte dál nahoru. Tady jsou ale krysy, tak na ně nejdřív hoďte tu petrolejovou lampu a pak holt ty sirky (to už je v téhle sérii podruhé, co se na nějaký zvířata používá tahle kombinace - to není moc pěkné:). Prolezte kanálem na pláž.
Teď bežte po pláži směrem do prava. Až dojdete ke zdi, ve které mizí kravavé stopy, tak na ní můžete použít dopis a uvidíte, že je na ní znak té sekty, ale hlavně na ní použijte nůž a tím otevřete tajné dveře. Vejděte dovnitř a tenhle díl máte za sebou.


galerie

SteppenWolf 17 SteppenWolf 17