recenze

Class Action Killers

Class Action Killers

A dnes tu máme hru s trochu ulítlým námětem. V roli státního obhájce se vydáváme do rozsáhlého města na lov zlých právníků, kteří se tak trochu utrhli ze řetězu, takže je potřeba jim trochu přistříhnout křidélka. 3D střílečka jako řemen to je, přátelé.
Již z perexu víme, že dnešní kousek je trochu námětově nevyhraněný. Autoři zřejmě v alkoholovém opojení svolili k vytvoření 3D střílečky, kde v hlavní roli vystupuje obhájce Max Fees, jehož hlavním úkolem je vymazat z tohoto světa hordy zlých právníků. Něco mi říká, že hoši z OTS software měli kdysi nějaký problém se zákonem a jejich právník je nechal na holičkách, čímžto se mu formou 3D honu na právníky alespoň trochu pomstili. Ale je to jen moje domněnka. :-)

V podstatě se jedná o graficky velmi přitažlivou 3D smažbu pro jednoho hráče. Textury i světelné efekty jsou opravdu nádherné, takže v tomto bodě musíme autory pochválit. Ve hře je spousta vtipných momentů – například kromě právníků nás napadají i okolostojící právničky, které jsou o hodně nebezpečnější, než jejich mužští kolegové, neboť napadají také zezadu. Hratelnost je návyková, cestou můžeme sbírat tuny bonusů a snad jediné, co bych autorům vytkl, je přílišná krátkost hry.

Jeden level s jedním bossem není opravdu extra chválihodné, zvláštěpak, když je hra opravdu dobrá a hráči by chtěl víc. Ale i tak díky bohu za takovéhle kousky. Jen víc, jen houšť, jen dále ke světlým zítřkům.

stáhnout hru
Marian

autor
/ Marian

Skóre

85 %

další recenze tohoto autora


diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 1 + 3 =

Johny Friedmansky | 13.12.05 v 22:13

Výše uvedený článek je fakt dobrá recese (teda doufám, že to autor myslí vše ironicky). A ani nevím, jestli se dá tento výtvor vůbec považovat za hru - spíše bych navrhoval zařazení do škatulky tzv. "Pseudoher".

Biggles | 11.12.05 v 17:15

No,státní obhájce bude potřebovat obhájce...Nadělal jsem tam pěknej...Však vy víte.

marian | 08.12.05 v 11:26

Honzo, přečti si ještě jednou dobře tu větu "I velmi tvrdá kritika se ....". Vždyť je to přesně to, co říkáš ty - že bez vulgárních slov je účinek kritiky minimálně stejný jako když jsou použita!!! :-)))

Jan Hink | 07.12.05 v 19:23

Mariane, dovolim si s tebou nesouhlasit! Tvrda kritika bez vulgarnich vyrazu miva casto MNOHEM VETSI ucinek nez sproste nadavani :D A zpusob mluvy dava opravdu na prvni pohled jasne vedet, kdo je nad veci a kdo ma intelekt... (a samozrejme pak i kdo ho nema :))

TP | 07.12.05 v 19:23

Ačkoliv si myslím, že níže uvedené příspěvky, které hře přisuzují 5% pocházejí vzhledem k podivně podobnému času odeslání od jednoho autora, naprosto se s nimi ztotožňuji.

borec | 07.12.05 v 17:50

5% 5% 5% 5% 5% 5% 5% 5% 5% 5%
víc bych nedal ani kdyby mě mučily!!!BLBOST

karlos | 07.12.05 v 17:49

taky souhlasim s hodnocenim hry 5%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pepa | 07.12.05 v 17:48

souhlasim s hodnocením nmv víc než 5% bych nedal!!tak nevim jaktože podle vás tam máte 85% vždyt je to blbost!

nmv | 07.12.05 v 17:45

hodnocení týhle hry bych dal asi tak 4-5%

ondra73 | 07.12.05 v 17:44

já nevim co tady melete o nějaký inteligenci každej kdo je aspon trochu inteligentní pochopí že tahle hra je fakt ta největší píčovina kterou sem kdy stáhl hlavně že je 3D co ale stejně to je k ničemu když ta grafika je kostičkovaná je to fakt BLBOST BLBOST BLBOST BLBOST BLBOST těšilo mě!!

Martas | 07.12.05 v 14:57

Ano!To se teda povedlo,odpověď od tebe mě opravdu zaskočila a trochu mě i osvítila,v tom souhlasím-to se ti opravdu povedlo...

marian | 07.12.05 v 13:49

Můj odpor k vulgarismům není fundamentální, vhodně umístěné vulgární slovo má určitě něco do sebe zvláštěpak je-li vtipné :-). Ale nadávat někomu či urážet někoho za věc, kterou stvořil, rozhodně není ani vtipné ani obohacování jazyka, byť si to nadávající může omluvit třeba svým subjektivním názorem na hodnocení zrecenzované hry. Fakt, že mám na něco jiný názor mne přece neopravňuje nadávat druhým jako špaček. I velmi tvrdá kritika se může obejít bez vulgarit při STEJNÉM účinku, což je právě věc, která něco napoví o kvalitě a výši intelektu kritika. Předpokládám, že též trochu narážíte na můj "akademický" jazyk, který jsem použil v mých příspěvcích do diskuse s Martasem - ano, je to tak trochu "jiný" jazyk. Obvykle se vyjadřuji "normálně", ale když mám potřebu sdělit anonymnímu nadávajícímu, že se prostě některé věci nedělají, tak na něj přejdu - obvykle se dotyčný trochu uklidní a začne komunikovat slušně, což se - jak vidno níže - zřejmě podařilo.

Augustin | 07.12.05 v 10:30

Jsem překvapen, že sem dáváte takové šunty, jako je tato hra, zatímco nejlepší arkanoid všech dob - DIONAKRA - sem nedáte.

TP | 06.12.05 v 20:45

Váš fundamentální odpor k vulgarismům nechápu... vždyť i takoví velikáni české literatury a kultury jako Borovký, Hašek nebo Werich říkali, že vhodně umístěné sprosté slovo jazyk obohacuje a vzdaluje ho nesrozumitelné akademické formě, která je luštitelná jen s několika slovníky naráz...

marian | 06.12.05 v 14:34

Reflektuji tvou sebekritiku za vulgarity - pokud budeš kritizovat bez vulgarit (míněno klidně i tvrdě, ale bez jediného sprostého slova), budu tě kdykoli brát jako partnera k jakékoli diskusi. Věř mi ale ještě jedno - vrazi, zloději či vulgární hulváti nejsou u nás rozhodně vítáni a za tímto si stojím jako že slunce na západě zapadá :-) Některé věci prostě nejsou o "prachách". Zdravím a zůstaň v míru.

Sosol | 05.12.05 v 20:56

ano, recenzent si z jakéhokoli (vulgárního i sečtělého příspěvku) vyvodí důsledky, což jsem ostatně zmiňoval - když mi řekneš, že jsem ****, tak tě pošlu do **** - to je taky důsledek. Když mi tam napíšeš, že nesouhlasíš z těch a těch důvodů, tak se nad tím zamyslím. A tohle mi připadá jako reálný přístup.

TP | 05.12.05 v 20:38

Hraním na moralistu myslím apelování, abychom se chovali slušně, nepoužívali vulgární výrazy apod.
Mimochodem- nemyslím si, žekomentáři shazují úroveň FG a věrohodnost názoru recenzenta. Pokud se totiž na hlavu recenzenta snese krupobití nadávek i slušnějších kritik, pak by mu to mělo naznačit, ž dělá cosi špatně. Používat vulgarismy přímo proti autorům je sice podle mne nesmysl, ale když někdo cítí, že si to zaslouží, budiž. Recenzent si pak může sám z takovéhoto příspěvku vyvodit důsledky.

Sosol | 05.12.05 v 20:32

Každému, kdo ji spustí to možná musí být jasné, ale ty to nepíšeš do té hry, nýbrž do diskuze k recenzi a ten, kdo si čte recenzi+diskuzi a rozhoduje se, jestli si to stáhne, by možná uvítal vysvětlení toho, proč si myslíš, že je to shit.

A nevím, co myslíš tím hraním si na moralistu - s morálkou to pokud vím nemá skoro nic společného, apeluji tam na to, že hráči chtějí, aby byl FG lepší a profesionálnější a shazují kvalitu projevu, schopnosti a věrohodnost názoru redaktorů, ale sami se často vyjadřují na úrovni opic (nic proti opicím :o))...

A nikde jsem nepsal, že jsi ty někomu nadával ;)

TP | 05.12.05 v 20:22

Sosol: Nepokládám za nutné vysvětlovat, proč se mi hra nelíbí, protože každému, kdo ji spustil to musí být jasné.
Jmenovitě: Grafika. Zvuky. Hratelnost. Naprostá sterilita prostředí. Dva typy nepřátel. Pofidérní ovládání. Mizivá AI. A mimochodem- nevím, proč si v tomhle příspěvku hraješ na takovýho moralistu. Podle mě se dá kvalita této "hry" vyjádřit nejlépe množstvím vulgarit. A nikomu jsem nenadával.

Sosol | 05.12.05 v 20:14

Martas:
Dovolil bych si nesouhlasit s tím, že jde jen o reklamu a pageviews a návštěnost... Jde tu o celkovou vizáž Freegame, o náš vztah s vámi, hráči, čtenáři a vývojáři. Pokud jsou tu vulgární příspěvky na pubertální úrovni, pak to snižuje důvěryhodnost, profesionalitu a obecně kvalitu. Kritika je vítána, ale kritika kultivovaná! Kde nenapadáte OSOBU autora recenze (či dokonce případně hry, jak se občas stává). Pokud napíšete, že se vám hra nelíbí a napíšete proč a zdůrazníte rozdíl vašeho hodnocení a hodnocení, jaké uvedl autor recenze, pak je to vítáno! Jsme rádi za vaše reakce a váš zájem a pokud napíšete "kvalitní" příspěvek do diskuze kde zmíníte váš náhled na hodnocení hry, pak je to jen dobře, protože poskytnete případným dalším hráčům jiný pohled na věc - nebudou se muset spoléhat jen na (často velmi subjektivní) hodnocení autora, ale také na (často objektivnější :))) hodnocení od čtenářů. Snem asi každého recenzenta (a případně obecně admina/redaktora/spolupracovníka) internetového serveru je, aby se návštěvníci aktivně a inteligentně zapojili do jeho činnosti. Jsme taky jenom lidé, za tu práci jsme sice placeni, ale ne zas tolik, a největší odměnou je radost z dobře odvedené práce a případný zájem ze strany čtenářů (ať už se jedná o kladný ohlas či záporný). Názory čtenářů jsou často cenným zdrojem informací, neb recenzent často trpí jakousi "profesní degenerací" a přes ta kvanta recenzí a her a snahu o spravedlivé hodnocení je často trochu zaslepen a ne vždy ohodnotí hru tak, jak ji vnímá hráč. Varovné a kritické příspěvky ve fórech a diskuzích jsou proto podnětem k zamyšlení a znejistění nad objektivitou a správností svých názorů.

Z mého osobního podledu (a řekl bych, že obecně většiny recenzentů a i lidí obecně) se při vulgární a sprosté reakci, která přímo napadá mou osobu, moje ego, moji dovednost a mé schopnosti, ještě více zatrvdím ve svém názoru a něco nepěkného si pomyslím o autorovi onoho stupidního příspěvku a často mám chuť ho hned poslat do ****** či na jiné nemilé místo ;). A naopak - pokud mi někdo napíše svůj názor, napíše jej zajímavě a sdělí mi zkrátka své mínění o dané hře, o mém hodnocení a mé recenzi, často se nad sebou za myslím a do budoucna se snažím takovýchto chyb či příliš subjektivních názorů vyvarovat.


Myslím, že nejen v případě této recenze, ale obecně platí, že máme zájem o vaše kladné i záporné reakce a připomínky k naší práci a k chodu Freegame, ale přijímáme pouze konstruktivní návrhy a kritiku. Pokud někdo napíše "je to debilita a autor recenze je hovado", pak si o něm pomyslíme své, nepřikládáme tomu žádnou váhu a často jednoduše onen příspěvek smažeme. Pokud nám nebo ostatním čtenářům tedy chcete opravdu sdělit něco s výpovědní hodnotou a informovat nás/vás o vašem postoji, pak budeme jen rádi, ale napište to prosím jasně, slohově trochu uhlazeně a snažte se to nějak inteligentně a slušně formulovat. Bude to mít mnohem větší dopad než pouhé nadávky.


TP: zamysli se prosím na formě i obsahu toho, cos napsal. Sprosté to sice není, ale na výši to také zdaleka není. ("Horší věc jsem ještě nehrál!!!!!!!!! :-((((((") Zkus se např. vyvarovat toho použití hromady vykřičníků a obřího smajlíka. A když už píšeš, že je to blbost, tak napiš aspoň proč (teď nenárážím na nesouhlas s hodnocením, ale na to, jakým způsobem a jak "hodnotně" jsi to vyjádřil, viz vše výše řečené...

Martas | 05.12.05 v 19:44

Jedna věc ješťe...

Prosim te,nerikej mi tady ze chces ztratit příznivce...To ti může být úúúplně jedno,jaké máte příznivce,ne????Hlavne aby hodně lidí shlédlo reklamu a sem tam i kliklo na nějáký odkaz.A může ti být jedno jestli jsou to vrazi,zlodeji,nebo snad NETOLERANTNI HULVATI.Hlavne aby vám z toho sli prasulky ne?Tak nekecej prosím.

Martas | 05.12.05 v 19:27

Dobre,omlouvám se,ten první příspěvek je hnůj...Ale nastvalo me to,co se da delat,stalo se...Jenze zase to zacalo docela horlivou diskusi na tema kvalita recenzi a vubec pomerne zivou diskusi.Takze promin,ale asi tak pulka tveho prispevku je zcela mylna,a jedna se o docela keci..Napadlo te taky ze prave ta vulgarita a primost rozpoutala uplny opak?Notabene vycerpavajici odpovedi autora?Nerikam ze bych na to byl pysny,ale prosim,neargumentuj zde takove nesmysly...A zkus pochopit ze se nejedna pouze o verejny atak na autora,ale i o varovani.Hezky jsem si to omluvil,co?

Hynek Žalčík | 05.12.05 v 18:08

Martas: zadas autora recenze, aby uznal svou chybu.. ale proc? Divim se, ze se s tebou vubec bavi! Ty by ses mel omluvit za ten svuj uplne prvni prispevek. Protoze takovy prispevek je zlo.

Zaprve, pokud si myslis, ze mas objektivnejsi nazor na hru, nechovej se k autorovi jineho nazoru takhle.. tim nedonutis autora recenze (potazmo samotne hry!) se zamyslet!
Kdyby si napsal, hele panove pardon, ta hra je spatna, pac ma mizivou grafiku a blbou hratelnost, autor recenze by se zamyslel a rekl by si ze na tom treba neco bude, na tom tvem nazoru. Autor hry, by mel motivaci priste udelat lepsi hru a ja bych nemusel promazat vulgarni slova..

Rozumis, ze pokud na nekoho s prominutim vyblejes kybl hoven, tak se s tebou, ani tvym nazorem nebude zabyvat? Takze si se sam dostal do pozice, kdy se na tebe kazdej vykasle. A treba je to skoda, mozna si mel pravdu..

Juhy | 05.12.05 v 17:07

Aby vám potom nějací zbyli :-D ...

Marian | 05.12.05 v 17:04

Opravdu se mi ulevilo. Přečti si ještě jednou můj první příspěvek a třeba to někdy pochopíš - zvláště pasáž o toleranci. Mám svůj názor, za kterým si pevně stojím a jakožto tolerantní člověk jsem vždy ochoten vyslechnout kritiku bez vulgarit. Mé právo je ji vyslechnout a přijmout či nepřijmout. V tomto případě jsem ji vyslechl a je pro mne obohacením do budoucna. Ještě lehce zareaguji na tvou větu "Mohlo by se taky stat ze razem ztratite priznivce" - ano, to se může stát. Nicméně doufáme, že ztratíme pouze ty, kteří jsou vulgární a netolerantní.

Martas | 05.12.05 v 16:26

Uznej,ty recenzente,ze to co si tady napsal je trestuhodne.Nevim jestli to delas zadarmoi,ale jestli jo tak je to tva jedina omluva.Radsi pis recenze do skolniho casopisu,a ne na celorepublikovy server.Mohlo by se taky stat ze razem ztratite priznivce.A bud aspon natolik slusny a uznej chybu.

Kahi | 05.12.05 v 16:17

Tak jsem to dohrál a nyní bych vám chtěl říct svůj oběktivní názor. K hodnocení "sračka" to má blíž než k hodnocení "85%". Jo, dal bych tomu tak... 30%.

Juhy | 05.12.05 v 15:52

"Výše intelektu člověka je přímo úměrná jeho způsobu vyjadřování."
...
Doporučoval bych vám hlubší zamyšení nad tím co zde píšete.

Marian | 05.12.05 v 11:47

Výše intelektu člověka je přímo úměrná jeho způsobu vyjadřování. Tolerance, která je jednou z nejdůležitějších pozitivních lidských vlastností, je zase přímo úměrná intelektu. To, že někomu připadá něco jako sračka jej neopravňuje ke slovnímu napadání lidí vulgaritami. Je to jen o emocích a jejich udržení v rozumné míře.

Martas | 04.12.05 v 18:07

Pane Nosákovče

děkuji za reakci na můj postřeh a velice se omlouvám Panu recenzentovi,Vám a serveru Freegame.cz.Ale mám li být upřímný tak si radši polibte prdel azahrajte si tu hru vy kreténe,děkuji.

TP | 04.12.05 v 13:07

PROBOHA!!!!
Vždyť je do ta největší sračka!!! A kdyby mi nenapsali, že se tam střílí právníci, tak bych na to nepřišel!!!

Dan9K | 03.12.05 v 23:01

Mrzí mě, že třetí rozměr stačí u většiny recenzentů k tomu, aby hře nedali méně jak 70% :(

Don Corleone | 03.12.05 v 21:22

Myslim ze pre kazdeho kto ma skusenosti s pravnikmy to je super namakana hra :)
V takej amerike kde sa sudia o vsetko s toho musia byt uneseny

Ladislav Nosákovec | 03.12.05 v 21:12

Martas: Nazyvas autora teto recenze "dementem" jen proto, ze se neztotoznujes s jeho nazorem? Promin, ale pokud se ti neco nelibi, nemusis se chovat jako prase – jde to i slusne!

Nechapu vase rozhorceni: hra je 3D, je zabavna, a je to celkem solidni rubacka – na uvedenem hodnoceni opravdu nevidim nic spatneho... :-)

TP | 03.12.05 v 20:15

Teda, doufám, že autor myslel celou tu recenzi ironicky!

TP | 03.12.05 v 20:14

Horší věc jsem ještě nehrál!!!!!!!!! :-((((((

Augustin | 03.12.05 v 17:07

To je jedna z nejhorších her, jakou jsem kdy hrál. Příšerná grafika, slabé zvuky, totální nuda. Dávám 5%.

Martas | 03.12.05 v 09:04

to si dela prdel ten autor clanku,to snad ne...ty blbe dyt je to hra delana v gm,uplna sracka!!!85%!!!Jen víc, jen houšť, jen dále ke světlým zítřkům.AAA hruza,sis neco asi prask,demente!


galerie

Class Action Killers Class Action Killers Class Action Killers Class Action Killers Class Action Killers

naše databáze obsahuje: 26 944 her

Sponzoři ligy

inzerce