recenze
Bounty: Alien
Stává se jim to tentokrát neúměrně často. Bohužel, vícekrát za těch X levelů už vás hra, pominu-li srandovní level-bosse (screen... je to ten neúměrně velký panák, který se díkybohu nevejde nikam než do občasných otevřených prostranství), nepřekvapí. K dispozici máte jeden kvér, ale (tentokrát extrémně hloupí) vetřelci jej mají taky a když už vás trefí, pořádně to štípne, to si pište. Prakticky celou hru se opakuje kombinace terasa - úzké koridory, což designu nepřidá a zábavě taky ne. Maximálně se budete pár minut zbytečně klepat na změny, které nepřijdou.
Po audiovizuální stránce je Bounty: Alien podobný všem střílečkám podobného druhu, až na to, že je celý zabalen do zvláštní zelené peřiny, což jsem naposledy viděl někde v Romerově Daikataně. S pohybem by na normálním herním stroji neměl být problém.
Je cosi shnilého na té hezké zelenkavé slupce... Kdo nemá problém projíždět často stereotypní jatka typu Serious Sam (kterému mimochodem B:A sahá sotva po pás), dohraje zřejmě i tohle. Potenciál tady byl, kreativita možná taky, ale zařvala s příchodem spartánského level-designu a natvrdlé AI. Ano, je to freeware a zřejmě naprogramované jediným člověkem, ale stejně... podobně zaměřené hry od Code Red nebo Starsiege: Tribes nabízejí trochu jinou zábavu. Volbu už nechám demokraticky na vás...
stáhnout hru
- solidní hratelnost
- audiovizuální stránka
- level design
- AI
- vydáno:12.03.2006
- autor: Mark Howell
- jazyk:en
- požadavky:CPU 400 MHz, 64 MB RAM, 8 MB karta
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:2247
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:15.1MB