recenze

Endless Fire
Na počátku zanesu trochu dříví do lesa. Střílecí hry s raketou letící vzhůru jsou pramátí všech her. Samozřejmě, že jsou dobré i špatné, krásné i ošklivé, prostě hratelné i nehratelné. Dnešní počin člověka, který se skrývá pod pseudonymem na www.nullpointer.co.uk, je opravdu něčím novým, neotřelým. První, co nás chytne za oko, je grafika, potažmo hudba. Pro někoho může vše být takové „přebarevnělé“, ale myslím, že nikdo kvůli zvýšené hladině barevnosti neupře hře originalitu. Raketa se ovládá velmi dobře (tak, jak to umí naprogramovat Japonci a nyní i On), power-up-y nám s přibývajícím časem robusní, takže za chvíli jednou salvou osvětlíme monitorem celý pokoj jako na diskotéce, nepřátelé jsou tak akorát. Zajímavým faktem je, že autor vložil do hry generátor náhodných levelů, takže při každém hraní vypadá ta či ona úroveň úplně jinak. Je to osvěžující a zároveň motivující pro hráče, který nemá rád hry, co se dohrají a vyhodí do koše. Měl-li bych být trochu kritický, pak je třeba lehce pohanět nepřehlednost na screenu v určitých vypjatých chvílích – prostě vše je v pohybu, střílí se, bouchá to, takže zjistit v tom zmatku kde právě letíme může být decentní problém. Ale nic strašného.
Typicky asijská hra, tenhle Endless Fire. Faktem ale je, že ji nestvořil žádný asijec, ale „náš“ evropan. Kdo umí, umí.
stáhnout hru
- vybalancovaná obtížnost
- velmi originální grafika
- chvílemi nepřehledné
- vydáno:18.09.2005
- autor: Nullpointer
- jazyk:en
- požadavky:PII a vyšší, 64 MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:1130
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:3.5MB