článek

Free Lunch Design má IRC kanál!

Free Lunch Design má IRC kanál!

Vývojářské a velmi oblíbené studio Free Lunch Design má svůj IRC kanál, kde si můžete povídat s ostatními fanoušky! Připojte se na quakenet.org na kanál #freelunchdesign.

V této souvislosti bych rád připoměl, že nová verze Icy Tower 1.3.1, kterou již brzy FLD zveřejní, si budete moci ihned stáhnout i z FreeGame.cz

Když už se bavíme o FLD, možná, pokud studujete Švédštinu, vás může zajímat rozhovor s Johanem Peitzem. Jak jinak, o tvorbě her. Rozhovor na švédském serveru CURE si můžete přečíst přímo v tomto článku.

Neumíte Švédsky? Nevadí! Pokud vám unikl rozhovor s touto vyjímečnou osobností, můžu doporučit rozhovor, který vám přinesla FreeGame.cz - samozřejmě česky.

A ještě si neodpustím připomenout zajímavý rozhovor s nejlepším hráčem Icy Tower na světě - Johnem Beakem. S tímto zajímavým človíčkem si můžete pokecat kdykoli na FreeGame.cz - naši komunitu navštěvuje velmi často!

WHOOPEEDOOBEEDOO! Tak co, není na čase si zahrát Icy Tower? :o)



UnHynek

autor
Hynek Žalčík / UnHynek

Publikováno: 17.10.2005


další články této kategorie





diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 5 + 3 =

adam1995 | 30.01.09 v 21:41

Prosim Vás kde si stáhnu tu hru nadržení? Na tom webu www.nadrzeni.wz.cz se to stáhnout nedá tak mi pls pomocte.

sdegsdghydf | 04.10.08 v 10:06

Admin je čuráááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááák.

bass | 03.07.07 v 12:19

zdar lidi potřebuju úoradit nejde mne súusit playboy 2003 i 2002 skoušelsem to odstranit a zase naonstalovat a nejdeto prosim poradte

velunka | 09.06.07 v 21:09

pecka mam ji:--o

HeWeR | 07.11.05 v 14:25

Vzniká nová textová hra na principu PlayBoye. Název má ale odlišný Nadržení. Docela zajímavý http://www.nadrzeni.wz.cz/

jord | 28.10.05 v 15:49

i want to win

John Beak | 18.10.05 v 17:44

lol to třetí je screenshot z mýho replaye ;)
btw, neni to s normálním modem, patra by byla duhová.
Je to z verze 1.2.

bestfat | 02.08.05 v 16:01

jo.musí se uznat je to fakt good pařba.

Tom | 24.09.04 v 20:06

2003 je lepsí chytlavejsi proste jasna jednicka mezi erotickymi hrami

The Lion King | 09.07.04 v 14:26

myslím že to jde stáhnout na http://www.gworx.net

Marinada | 08.07.04 v 22:58

já si myslím že Playboy 2004 je ůplná hovadina.Všechno přebrali od Pl. 2003.A je to hůře provedené.podle mě. Je to můj názor možná špatný to nevím.

Honza38 | 08.07.04 v 22:16

Článek je pěkný, ale nemohu přijít nato, odkud si Playboye 2004 stáhnout.

The Lion King | 08.07.04 v 11:39

ja nevim jak vas, ale me oba playboye celkem bavi. navic playboy neni myslim jedina hra, kterou vydali... hm...

sT&rM@n | 05.07.04 v 14:25

NEJLEPŠI

oldhand | 04.07.04 v 05:01

protoze se mu chce :-)

Blázen sám | 03.07.04 v 19:10

...PEACE IS NOT AN OPTION...
Co si sakra ve své omezené palici myslíš, DAS? Zapíšu si tě do svého seznamu lidí, které nemám rád...A už to nehul...nenene!

DAS | 03.07.04 v 17:04

Jak koukám tak BLÁZEN SÁM je fakt něaký hrozný psycho a trošku retard. No učinil svému NICKU za dost. PEACE

Opened Pandora's box | 03.07.04 v 15:00

Dost dlouhá diskuse. Co se tu děje? Ten článek mi nepřipadá tak skandální...Je celkem dobrý, ale na tom diskutujícím asi moc nezáleží (Simplicius, John Dee a ostatní). Proč si nejdou své literární znalosti předvádět někam jinam (Kdo by o ně však stál?) a nenechají místo pro věcné přízpěvky?

Blázen sám | 03.07.04 v 14:52

Co to oldhand zase kecá? A proč nepochopil to, co psali ostatní? A proč vůbec píše?

Marek | 03.07.04 v 10:57

oldhand: dík za pochvalu ;) Diskuze se mi líbila, ale jsem rád, že je už u konce. Netušil jsem, že ten článek bude mít takovou odezvu :)

oldhand | 03.07.04 v 04:50

jooooo super konecne Dargnon uznal (doslo mu), ze to slovni spojeni je uplne normalni a ze ho vsichni pochopili uplne stejne. Jinak Marku dekuji za hezky clanek :-) (a hlavne za tu diskusi, kterou vyvolal) :-))))))

Simplicius | 02.07.04 v 21:05

Já bych snad jen nactiutrhačně dodal, že tato diskuse se stala další modelovou situací k podložení slavné Černyševského otázky ...Co dělat?... Je tedy zřejmé, že ...
..."Vykašlat se na všechno. Nepsat žádné články, nevydávat žádné hry (a už vůbec ne ty s názvem) a jen se tak nezávazně toulat světem ...Všechno je marnost, nic než marnost..."

Dargnon | 02.07.04 v 20:36

Já bych to taky ukončil...

Marek | 02.07.04 v 17:52

Dobře, tak s tím spojením, co se vám nelíbí už se rozumíme :) Vy byste to napsal jinak, ale není to chybné. Píšu to správně? Pokud ano, tak bych tím naši diskuzi ukončil, protože se přiznám, že bych svůj čas trávil jinak než se neustále bavit o tom, že byste to Vy napsal jinak ;)

A Playboy 2004 bychom vydali, pokud by název byl třeba "Erotická textovka 2004". Zkrátka jsem Playboy 2004 posoudil tak, že jeho název je lepší než samotná hra. Přišlo mi to jako využívání slavného Playboye a bylo mi jasné, že by s tím příliš čtenářů nebylo spokojeno. Proto jsme ho nevydaly. Pokud si ho někdo chce zahrát, není problém ho na netu najít ;)

Marek | 02.07.04 v 17:46

Zde napiště svůj příspěvek..

Dargnon | 02.07.04 v 17:25

Větu "Verze 2004 ve mě budí nepříliš jistý dojem." bych nahradil větou "Verze 2004 ve mě nebudí příliš jistý dojem.". Neoznačil sem původní větu jako chybnou! Dostalo se mi odpovědi že "sem to nepochopil, ať taková slovní spojení nepoužívám když je nechápu a že mezi nimi neni rozdíl". Následně Oldhand praktikoval tradiční flamovací urážky typu "přečti si to znova, piš si to nanečisto, utikej do Jedličkárny". To všechno jako odpověď na moje zcela konkrétní výtky ke článku, tedy Oldhand neměl co napsat, jen se snažil urážet. Jediná konkrétní odpověď která se tu objevila je že Marek Doubrava nevidí rozdíl mezi "Verze 2004 ve mě budí nepříliš jistý dojem." a "Verze 2004 ve mě nebudí příliš jistý dojem" a já když ho vidím sem to automaticky "pochopil špatně ale možná se do toho eště někdy dostanu". Ne díky, raději si ponechám svůj cit pro psané slovo, koneckonců i v Jedličkárně se dá psát...

Dargnon | 02.07.04 v 17:24

Marku, já že bych podle vás mohl pžiznat že sem se vším začal kvůli tomu že nevydáváte hry Game Worx? Ne já nejsem žádný ublížený vývojář z Game Worx, mě je jedno jaké hry vydáváte. Kritizoval jsem to vaše rozhodnutí nevydat Playboy 2004 proto že když už to hodnotíte, recenzujete, srovnáváte a kritizujete, tak nám dejte taky tu možnost! A né jako komunisti a jejich slavná recenze na Pána Prstenů po které určitě nenásledovalo vydání v zemích východní evropy.
S tím vším sem začal zcela náhodně, z nudy sem si přečetl onen osudný článek a natolik sem s ním byl nespokojen že sem se upřímně vyjádřil. Citoval sem alespoň pět úryvků kde vidím chyby autora a na závěr jsem uvedl tento svůj názor:

Marek | 02.07.04 v 12:37

John Dee: :))

Simplicius: ukaž mi můj příspěvek, kde jsem zareagoval vyděšeně a útočně ;) Já jeho názor beru. Akorát mi to přijde, jako by už nevěděl, na co si má ztěžovat, tak hledá chyby v stylu mého článku. Já tu kritiku beru, ale mohl by přiznat, že s tím vším začal kvůli tomu, že nevydáváme hry Game Worx, které mají vždy na celé hře pouze skvělý název.

Banjo: tak si přečti, na co si Dragnon ztěžoval a vyjádři se k tomu. Já v tom totiž vidím akorát to, že moje slovní spojení špatně pochopil a označil ho proto jako chybný. Nic víc :)

Banjo | 02.07.04 v 11:15

Dargnon má pravdu, že ta čeština má určitá úskalí. Například slovo "stěžovat" a "ztěžovat" mají každé jiný význam. To, že je nechápu stejně, možná svědčí o tom, že jsem něco nepochopil. Jenže spíš si myslím, že jsem postřehl něco, co jiným uniklo. Doufám, že za to budu po právu [útrpném]setřen:-)

jind005 | 02.07.04 v 09:47

No nebudu přispívat do sbírky..Ale obořím se na všechny playboye..Když se podíváte na úplně první díl playboye(ten jsem našel v 2hém cd od score co jsem kdy měl:-) a podíváte se na tydle pokračování tak by mě zajmalo co vidíte já vidím že se to vůbec nezměnilo texty a system hry uplně to samé jediné co se změnilo je že přibyly obrázky..popř. videa...Chtělo by to nějakou změnu nějaké oživení že tam zadám délku penisu není přece změna..
To byla jenom taková lechká kritika aby se příště programatoři více snažili:-)

Hynek Žalčík | 02.07.04 v 00:08

Tato diskuze nechť je důkazem, že FreeGame má chytré čtenáře. Jsem potěšen!

Sosol | 01.07.04 v 23:28

Ne, tahle diskuze nesmí být promazána! Je to literární skvost! :-D Skvost světové literární tvorby...;) Dala by se z toho udělat třeba sbírka básní

Kahi | 01.07.04 v 23:25

sakra Marku, vidíš co si tady vyprovokoval? :-)
Z "Diskuze o článku Playboy 2003 vs Playboy 2004" se stal literární kroužek ve všech světových jazycích...prostě úpadek jako prase, už aby to někdo promazal 8-D

The Wealth | 01.07.04 v 23:17

...Peníze jsou kořenem všeho zla...

Blázen sám | 01.07.04 v 23:14

Insanity comes and angels cry,
unholy power darkens the sky.

The Ballad of Fools

Hyman Kaplan | 01.07.04 v 23:11

No clanek jako clanek, no né? No jo!
H*Y*M*A*N K*A*P*L*AN

Simplicius | 01.07.04 v 23:08

Asi by bylo vhodné, kdyby se diskutovalo více o článku samotném...příčiny a následky světa, ve kterém vznikl nejsou předmětem diskuse...

| 01.07.04 v 23:05

...mene tekel...

Cactus, pl. Cacti | 01.07.04 v 23:04

Asi to bylo nutné...

Axiom | 01.07.04 v 23:03

Já jsem Já, neboť jsem, který jsem...

John Dee | 01.07.04 v 23:01

(Enochiánsky)
Madariatza das perifa LIL cahisa micaolazoda saanire caosago od fifisa balzodizodarasa laida. Nonuca gohulime: Micama adoianu MADA faoda beliorebe, soba ooaona cahisa luciftias peripesol, das aberaasasa nonucafe netaaibe caosaji od tilabe adapehaheta dame pelozoda, tooata nonucafe ji-micalazodoma larasada tofejilo marebe yareyo IDOIGO, od torezodulape yaodafe gohola, Caosaga, tabaoreda saanire, od caharisateosa yorepoila tiobela busadire, tilabe noa lanu paida oresaba, od dodaremeni zodayolana. Elazodape tilaba paremeji peripesatza, od ta qurelesata booapisa. Lanibame oucaho sayomepe, od caharisateosa ajitoltorenu, mireca qo tiobela lela. Tonu paomebeda dizodalamo asa pianu, od caharisateosa aji-la-to-re-torenu paracahe a sayomepe. Coredazodizoda dodapala od fifalazoda, lasa manada, od faregita bamesa omaosa. Conisabera od auauotza tonuji oresa; catabela noasami tabejesa leuitahemonu ji. Vanucahi omepetilabe oresa! Bagile? Moooabe OL coredazodizoda. El capimao itzomatzipe, od cacocasabe gosaa. Bajilenu pii tianuta ababalanuda, od faoregita teloca uo uime.
Madariatza, lorezodu!!! Oadariaiza orocaha aboaperi! Tabaori periazoda aretabasa! Adarepanu coresata dobitza! Yolacame periazodi arecoazodiore, od quasabe qotinuji! Ripire paaotzata sagacora! Umela od peredazodare cacareji Aoiveae coremepeta! Torezodu! Zodacare od Zodameranu, asapeta sibesi butamona das surezodasa Tia balatanu. Odo cicale Qaa, od Ozodazodama pelapeli IADANAMADA!

Playboy | 01.07.04 v 22:58

Lež, o které se ví, že je lží, je již zpola vymýcena, ale lež, kterou i inteligentní lidé přijímají jako skutečnost, - lež, která byla malému dítěti vštípena v matčině klíně, je nebezpečnější než plíživá morová rána a daleko hůř se s ní bojuje!

Někdo jiný | 01.07.04 v 22:55

Ach můj Bože...O co vám vlastně jde? Nejste náhodou banda zoufalců...? A co to Simplicius kecá ... ? A není oldhand shodou nenáhodných okolností náhodou imbecil, idiot, debil...nebo alespoň lehce oligofrenní a frustrovaný? A nemůže za to náhodou jeho matka? A proč Marek píše o tom, že vlastně nemá cenu psát a tak o tom píše...A proč tato věta zní tak divně? Na tyto otázky se asi nikdy nedozvíme odpověď...

Simplicius | 01.07.04 v 22:45

S Dargnonem souhlasím ... i "neodborník" má právo na kritiku...(jistě si četl Havlíčka, Mareku...). Proč si na Dargnonův dodatek zareagoval tak vyděšeně a útočně...zjevně máš máslo na hlavě...
A nechápu, proč Oldhand píše bez diakritiky a bez čárek mezi větami? A proč vlastně píše česky? Klidně se může vyjádřit nějakým srozumitelnějším světovým jazykem...

Simplicius | 01.07.04 v 22:37

Hdfjakshjskjha...vyjádřil jsem se jasně? Doufám, že to obě skupiny čtenářů pochopí... na formě a obsahu textu přece nezáleží...

Marek | 01.07.04 v 20:51

Já už bych to neřešil. Pokud se nesmíříš s tím, že si to nepochopil, tak to nemá cenu. A o tom kam patříme by měl rozhodovat odborník, kterým ty nejsi. My jsme spokojeni s naší prací a jsme rádi, že čtenáři také. Tedy samozřejmě mimo tebe. Jinak nevim, co je špatnýho na tom, že oldhand píše bez diakritiky? Nech ho, ať se také vyjádří. Stejně jako ty :)

Marek | 01.07.04 v 20:46

Zde napiště svůj příspěvek..

Dargnon | 01.07.04 v 16:54

Oldhande, nezajímáš mě, opět jsi nenapsal o čem to vlastně píšeš a co kritizuješ, píšeš bez diakritiky, prostě už nepiš.
Marku, jsou dvě slovní spojení, každé chápu trochu jinak. Jsou dvě skupiny, jedna chápe obě spojení stejně, druhá mírně odlišně. Na to kolik vašich podpisů jsem na Freegame.cz viděl je celkem smutné že patříte do té jazykově slabší první skupiny.

Marek | 01.07.04 v 10:54

Tak teď už se docela bavím :) Každý to chápe jinak - díky Vám :) Jsou totiž dvě skupiny: 1) běžní čtenáři, kteří to slovní spojení chápou; 2) ti, co jsou na tom trochu hůře s myšlenkovými pochody. Tam budete asi patřit Vy, když jste to nepochopil. Ale nezoufejte, možná se do toho ještě dostanete ;)

oldhand | 01.07.04 v 03:54

No pekne se do toho zamotavas!!! Vis jeste vubec co pises?
Kdyz uz se snazis rozdelovat vety carkama, tak to delej poradne! Nebo sis nevzal moji radu s psanim nanecisto k srdci? Priste to radsi posli na muj e-mail, ja zkontroluju jestli tam zas nepises blaboly a jestli tam nemas nekde chyby ok?. Zdravim a neni zac

Dargnon | 30.06.04 v 15:56

Vy píšete že "je vidět, že každý to chápe jinak" a teď že "Každý to chápe jinak díky Vám", a jak je to možný když článek jste napsal vy? Vy jste použil to slovní spojení které podle vás každý chápe kvůli mě jinak, nezbývá než vás se Špidlovským úsměvem směrovat do níže zmíněného rekreačního zařízení ;)
Oldhande, nevím na co narážíš, piš něco co má infromační hodnotu a neni jen kombinací "zaručeně fungujících vulgarismů a názvů ústavů".

oldhand | 30.06.04 v 05:52

Hej Dargnone trosku premejslej, nez neco napises. Nebo si to pis nanecisto a pak to prepisuj :-) sorry, ale ses bud fakt hnup, nebo si z Jedlickarny! a to jeste urazim Jedlickarnu

Marek | 29.06.04 v 11:35

Složité je to pro Vás, když jste to špatně pochopil. Každý to chápe jinak díky Vám. Jste jediný, kdo si ztěžoval na význam toho spojení, takže ostatní to chápou dobře a jediný Vy špatně.

Dargnon | 29.06.04 v 01:06

Vy necítíte rozdíl, tak na koho je to příliš složité? Samozřejmě to spojení chápu správně - ale ten význam se nedá přesně popsat, tak sem to zjednodušil. Sám tvrdíte že každý to chápe jinak - potom je zcela logické že to nikdo nemůže chápat špatně, dyž to nemá definovatelný význam.

Marek | 28.06.04 v 19:36

Téma neni zajímavý? To chápu, když někdo příjde se hrou, která je následně kritizována a oprávněně! Tento článek slouží jako upozornění, že naše redakce nevydává každou hru, která má dobrý název. Vydáváme jen to, co nám příjde kvalitní a to Playboy 2004 není!

"Ve mě budí nepříliš jistý dojem" - je vidět, že to každý chápe jinak a vy bohužel špatně. S tím já ale nic neudělám, že jsou na vás některá slovní spojení příliš složitá ;) Já rozdíl necítím a stojím si za tím, co jsem napsal.

Dargnon | 28.06.04 v 18:55

S pár hodinovym odstupem je mi jasný že sem to trochu přehnal :/ ale opravdu se mi zdá komický jak se snažíte to tady jako rozvinout a dáváte sem články kerý se strašně snažej rzebírat nějaký téma kerý ale neni zajímavý a navíc tam sou velký chyby. Třeba "Verze 2004 ve mě budí nepříliš jistý dojem" - to znamená že ve vás budí jistý dojem, ale nepříliš. Já bych to formuloval spíš "ve mě nebudí příliš jistý dojem". Uznávám že každej ten rozdíl necítí ale autor by měl.

Marek | 28.06.04 v 18:00

Dík za kritiku článku, ale četl sis vůbec po sobě, co si kritizoval? Tenhle článek měl ukázat lidem, že se nevyplatí použít slavný název pro zviditelnění svého týmu! Tak mi to příjde u Game Worx, kteří nazvali svou erotickou textovku Playboy. Když už použiju tento název, tak mám buď fakt dobrou hru, která je ho hodna, nebo se chci pouze zviditelnit!

A Playboy 2004 nevydáme, protože bychom ani nestíhali odpovídat hráčům na kritiku k této hře! Když by někdo četl název Playboy, tak by si od toho zkrátka něco sliboval a to by Playboy 2004 určitě nesplnil. Je mi líto. U nás vychází pouze ty "lepší" hry...

Pačes | 28.06.04 v 15:59

No jasně že vím. Prostě jsem plejboje udělal jenom tak z p*dele, abych pobavil svou 9-tiletou sestřičku. Co si o tom myslí Dargnon nebo Freegame, to je mi fuk. Kdo říkal, že musí být Playboy2k4 na všech herních serverech? To fakt nikdo neřek! Já jsem svýho cíle docílil a zbytek tratě není třeba běžet!

Dargnon | 28.06.04 v 14:52

>>2 ČÁST<<
tvorbou spokojeni :-)" tak to je odpověď? Dávejte pozor - on vlastně ani neví, ale možná je to proto že.... ale taky proto.... ale samozřejmě....., tak ví nebo neví? Za takovouhle odpověď bych ho jako pisatel článku hezky setřel. "nejlepší česká freeware erotická textovka na internetu. Sice je už pár měsíců na internetu..." někdo si tu libuje v používání stejných slovních spojení, ale kdo to má číst? "...skvělého názvu, který v sobě skrývá skvělý...." "Nechci se pouštět do kritiky, když jde o první Playboy týmu Game Worx, ale určitě s ním mezi hráči neobstojí, takže ho u nás ani nemáme a mít nebudeme" tak tohle je trapný, jako ty babky na vesnici kerý trestaj místního neslušňáka (pouští si hudbu do devíti do večera a jim to budí slepice) tim že ho na ulici (no, na tom popraskanym betonu mezi rezavejma plotama mezi "domy" na vesnici :) nepozdraví a mračí se na něj.... Vy to sem nedáte? Protože je to špatný? Tak proč o tom píšete dyž je to tak špatný? Hrajete si na TÉMA? Tak proto to sem dejte, do toho článku hoďte download na Playboy 2003 a 2004 ať čtenáři sami posoudí! "Líbil vám článek? Nebo naopak? Pokud máte co říci, podělte se s ostatními!" Spolehněte se ! ! !

Dargnon | 28.06.04 v 14:51

"jedinečný a geniální nápad", "Pojďme si teď trochu projít historii Playboye. Geniální nápad vytvořit..." co je na tom geniálního? Autor by se mohl trochu zamyslet nad použitými výrazy a nepodléhat davovému šílenství "ten novej hambáč s citrónovou majdou je geniální!" a takovejch chyb je tam víc, eště pak ty otázky jak si hrajete jako že je to nějaký téma kerý někoho zajímá, koukám ten váš server opravdu expanduje.... "Z odpovědí se nedá vyčíst, že by chtěli Game Worx útočit na výsluní programátorů nejlepší české erotické hry, za což jsem i rád" jojo výsluní programátorů nejlepší české erotické hry, tam je tvrdá konkurence, to je první liga! "Myslím, že projevili zájem a průbojnost dostat se mezi českou erotickou elitu, kam by se v dnešní době měli bez problémů dostat" já bych se zas rád dostal mezi elitu "dobrušovači mosazných klik na počkání do 23minut", tam je to s tou konkurencí skoro tak tvrdý jako v tý český erotický elitě, lol. "Vlastně ani nevím. Možná je to proto, že Playboy je tradiční nejen pro české hráče, ale taky proto, že jsme jej začali vyvíjet po hraní verze 2003 týmu Nitromsoft. Samozřejmě nám dochází, že Nitromsoft vyvíjí Playboye trošku lépe než my, ale my jsme se svou

Marek | 27.06.04 v 16:24

Něco podobnýho už bylo u konkurence? A to myslíš kde? :) Jinak dík, že máš fg radši ;)

Petr | 27.06.04 v 16:09

Nazdar hrál jsem P 2002 a moc se mi líbil a určitě by se těchto her mohlo objevovat víc.Je to super

Dočpa | 26.06.04 v 16:05

Peknej clanek, sice uz neco takovyho bylo u konkurence, ale tady ten se mi libil vic.... mam freegame radsi!!