recenze
Hyper Kart
Když jsem poprvé uzřel dnešní gamesku v chodu, má čidla zbystřila. Grafika mi silně připomínala závodní pecky, které jsem znal ze 16-bitových konzolí SEGA Megadrive nebo Super Nintendo. Bylo to takové pseudo-3D s hodně kostrbatými závodními drahami a minimálním scrollingem pozadí. Pokud si dobře vzpomínám, právě tento typ her mne svého času velmi pozitivně nadýmal, takže možná i tento můj nostalgický pohled lehce ovlivnil hodnocení dnešní pecičky. Záměrně říkám pecičky a nikoliv pecky, protože realisticky uvažujíc musím říct, že pro mnohé lidi bude tato hra rozporuplná. Jedná se o klasické závodění proti soupeřům na 3 variabilních tratích, přičemž tato činnost je navíc okořeněna možností v určitém okamžiku střílet na soupeře. Pokud jsem vyzdvihl originální grafiku, pak musím současně zkritizovat nekreativní přístup ve tvorbě tratí. Prostě a jednoduše vypadají všechny skoro stejně. Ovládání je taktéž věc, která mne příliš neoslovila – poměr akcelerace ke stisknutému tlačítku „plyn“ je nevyrovnaný. Co je pozitivní, je fakt, že hratelnost je vybalancována a motivuje nás hrát, dokud nezvítězíme.
Co s tím? Hmmm, těžká otázka. Mých 71% je spíše nostalgickým nadržováním než realitou kvality hry. Osobně doporučuji zahrát a pak – děj se vůle boží.
stáhnout hru
- originální závody
- ovládání
- vydáno:06.12.2005
- autor: Daniel Huggins - Ionosis
- jazyk:en
- požadavky:PII a vyšší, 64 MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:1144
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:3.27MB