článek
Amulet of Monkey Island – Guybrush je zpět
Jedná se navíc již o druhé ohlášené dílko na toto téma. Již dříve jsme vám představili neméně zajímavý titul The Revival of Monkey Island, který rovněž vypadá více než dobře...
autor
/ artman
Publikováno: 26.04.2006
další články této kategorie
diskuze
Vozka | 24.06.08 v 10:28
"sice není multiplatformní, ale hraní pod linuxem není dost efektivní, jelikož oficiální ovladače pro linux mají max 1/3 výkonu co pod widlema a pokud máš neoficiální tak další 1/3 z té 1/3"
Opravdu by mě zajímalo, jak jsi přišel na tohle:))
Luďa | 23.06.08 v 17:52
jaksedá vytvořit hra
Esaras | 01.06.07 v 09:41
Patolog said: "jde především o to aby čtenář věděl jak má vypadat ten herní engine..."
No při vší úctě k tomuto seriálu, tak tento seriál tě nenaučí jak má vypadat herní engine, má ti jen ukázat jak si udělat jednoduchou hru a popisuje základní mechanismy. Kdyby ses chtěl opravdu dozvědět jak se dělá herní engine, tak by si musel hodně přitlačit na pilu a to už by vyžadovalo dobrou znalost C++, případně i winAPI(které je pro tvorbu hry ideální kvůli své rychlosti, sice není multiplatformní, ale hraní pod linuxem není dost efektivní, jelikož oficiální ovladače pro linux mají max 1/3 výkonu co pod widlema a pokud máš neoficiální tak další 1/3 z té 1/3). A zvuk můžeš udělat za pomocí knihovny fmod (která ti umožní HW akcelerovaný zvuk až v 7.1 a je jednoduchá na použití) na které běží dost komerčních her jako třeba world of warcraft, unreal tournament apod.
Patolog | 24.05.07 v 16:14
taky bych dal raději přednost SDL...ale asi je to jedno..jde především o to aby čtenář věděl jak má vypadat ten herní engine...
Dominik | 21.05.07 v 19:22
Jak se to pousti? :D
lifo | 21.05.07 v 11:05
No volba API mi nepripada nejako extra dobra, Winapi a DX su veci ktore niesu moc univerzalne, standardne a ani jednoduche. Nebolo by lepsie SDL a OpenGL? To chape skoro kazdy a bezi to na kazdom operacnom systeme.
Někdo | 20.05.07 v 11:54
XD místo přípravy na maturitu, tohle