článek

Amulet of Monkey Island – Guybrush je zpět

Amulet of Monkey Island – Guybrush je zpět

Ano! Alespoň to oznámil španělský tým Metamorfo Entertainment, který hodlá do freeware světa přivést projekt, jenž má navazovat na oblíbenou sérii od LucasArts. Tentokrát se z Guybrushe stane trosečník. Podaří se mu totiž přežít destrukci lodi a objeví se na pustém ostrově, kde bude muset ukázat, co v něm vězí. Z okolních obrázků je patrné, že bude skutečně o co stát. Autoři slibují, že vše bude v kompletním 3D zpracování. Ochuzeni nebudeme ale ani o krásnou atmosféru v podobě pěkných kreslených scén a neméně zajímavých video sekvencí. Pro pořádek dodáváme, že hnacím motorem se stává známý Wintermute Engine (The White Chamber, Pět kouzelných amuletů).

Jedná se navíc již o druhé ohlášené dílko na toto téma. Již dříve jsme vám představili neméně zajímavý titul The Revival of Monkey Island, který rovněž vypadá více než dobře...



artman

autor
/ artman

Publikováno: 26.04.2006


další články této kategorie





diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 5 + 4 =

Vozka | 24.06.08 v 10:28

"sice není multiplatformní, ale hraní pod linuxem není dost efektivní, jelikož oficiální ovladače pro linux mají max 1/3 výkonu co pod widlema a pokud máš neoficiální tak další 1/3 z té 1/3"

Opravdu by mě zajímalo, jak jsi přišel na tohle:))

Luďa | 23.06.08 v 17:52

jaksedá vytvořit hra

Esaras | 01.06.07 v 09:41

Patolog said: "jde především o to aby čtenář věděl jak má vypadat ten herní engine..."
No při vší úctě k tomuto seriálu, tak tento seriál tě nenaučí jak má vypadat herní engine, má ti jen ukázat jak si udělat jednoduchou hru a popisuje základní mechanismy. Kdyby ses chtěl opravdu dozvědět jak se dělá herní engine, tak by si musel hodně přitlačit na pilu a to už by vyžadovalo dobrou znalost C++, případně i winAPI(které je pro tvorbu hry ideální kvůli své rychlosti, sice není multiplatformní, ale hraní pod linuxem není dost efektivní, jelikož oficiální ovladače pro linux mají max 1/3 výkonu co pod widlema a pokud máš neoficiální tak další 1/3 z té 1/3). A zvuk můžeš udělat za pomocí knihovny fmod (která ti umožní HW akcelerovaný zvuk až v 7.1 a je jednoduchá na použití) na které běží dost komerčních her jako třeba world of warcraft, unreal tournament apod.

Patolog | 24.05.07 v 16:14

taky bych dal raději přednost SDL...ale asi je to jedno..jde především o to aby čtenář věděl jak má vypadat ten herní engine...

Dominik | 21.05.07 v 19:22

Jak se to pousti? :D

lifo | 21.05.07 v 11:05

No volba API mi nepripada nejako extra dobra, Winapi a DX su veci ktore niesu moc univerzalne, standardne a ani jednoduche. Nebolo by lepsie SDL a OpenGL? To chape skoro kazdy a bezi to na kazdom operacnom systeme.

Někdo | 20.05.07 v 11:54

XD místo přípravy na maturitu, tohle