recenze
3D Traffic Jam
První, co nás napadne při pohledu na spuštěnou hru, je zdánlivě nelogický problém – proč se ta hra vlastně honosí přídavkem 3D, když se odehrává na dvourozměrném poli ? No budiž, okolí je hezky renderované a logo Dark Basicu v pravém dolním rohu také, takže nechť se 3D honosí i nadále. Herním principem tohoto kousku je zácpa. Nikoliv zácpa střevní, nýbrž zácpa na jakémsi parkovišti (nebo je to náměstíčko?). Různobarevná autíčka kumulujíce se na malém prostoru hledají cestu z něho ven. Na první pohled triviální, ale zrealizovat to už dá celkem fušku. Jako první musí totiž opustit parkoviště červené auto, a aby to nebylo zas tak jednoduché, vozítky nelze otáčet, takže se nám zvesela pohybují pouze dopředu a dozadu. Vhodným posunováním se tedy snažíme dosáhnout vytouženého cíle, což méně zkušeným pařánkům dá zřejmě zabrat.
Neděste se, zas tak obtížné to není. 24 levelů není ani moc ani málo, tak akorát. Není to sice pecka všech pecek, ale pecička to je.
stáhnout hru
- chytré
- jednoduchá grafika
- vydáno:11.10.2005
- autor: Hoopkid Ups
- jazyk:en
- požadavky:PII a vyšší, 64 MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:964
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:6.3MB
diskuze
micklock | 12.10.05 v 03:28
mozna jsem lama ja, protoze kdyz to spustim znova, fungujou jiny levely nez predtim... vzdyt by to pod XP melo behat, ne?!?! kazdopadne me to odradilo natolik, ze to nebudu dohravat!
mickock | 12.10.05 v 03:19
jelikoz autor avizoval uz v readme, ze options nefungujou, budiz. treba pristi verze. Ale nefungujici levely jsou na draka, uz treti nejde dohrat. a NEJEN ten :-/ (podotykam, ze z duvodu technickych, nikoli nedostatku moji invence pri reseni hlavolamu!!!) Nevim jak vam, vetsina levelu zamrzne na tom, ze nejde hnout jednim a vice zasadnima autama... Kdyby to radsi bylo 2D a fungovalo, to by bylo baaajo :-/