Shape Shooter se na první pohled jeví jako klasika 3-match her, kdy střílíte obrazce na místa tak, aby vytvořily trojici a zmizely z cesty. Když se k tomu ale přidá souboj s časem v některém z nabízených módů a briskní posun plošinky, dostává provařený princip zase nějaký ten šmrnc.
Křidélka nahoře disponují různými tvary a vy je musíte střílet do napadaných hord. Spojíte-li nejméně tři, zmizí. Vystřelíte-li a netrefíte nic, posunete se o jeden řádek níže a jste blíže ke konci hry, což mi přijde vtipné a jako dobrá motivace, abyste přemýšleli. A když si k tomu ještě přidáte mód, kdy proti sobě máte ubíhající čas, stává se z hry velmi zábavná záležitost a nikoli „jen“ tradiční 3-matchovka. Záleží na zvoleném herním módu.
Míření dotykem do některého volného místa působí dobře, pouze zobrazení na displeji nebylo úplně dokonalé, což může být dáno konkrétním slabším mobilním zařízením.