zavřít hru
ohodnoť tuto hru: hodnotilo: 12

Tato hra byla pravděpodobně ukončena. Pro více informací a her na skóre pokračujte zde.

recenze

Flash Circle TD

Flash Circle TD

Třikrát hurá! Na Flashovky konečně dorazila věžovka ze všech nejvěžovatější, Flash Circle TD. Tahle skvělá záležitost staví na stejném principu, jako předchozí podobně laděné tituly; na hradby musíme vhodně umisťovat (a upgradovat) střílející věže, které ničí neustále pochodující protivníky. Rezervujte si odpoledne, jedna z nejlepších a nejnávykovějších flashovek právě přichází!

hrát hru

diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 1 + 4 =

Tony Vasquez | 14.06.19 v 03:00

Prečo nie ste unavení z chudoby, prečo sa váš partner teší zo života. Chceli by ste byť bohatí a slávni. Príďte a pripojte sa k dnešnému členovi bratstva. Akonáhle sa k nám pripojíte, kúpime vám jeden duplex v ktorejkoľvek krajine, v ktorej chcete zostať s novým autom a budete tiež dostávať $ 250,000 dolárov ročne. váš život. Chcete propagovať svoje podnikanie? Môžeme vám pomôcť tým, že vám do vášho podnikania prinesieme viac zákazníkov. Ste muzikant? chceli ste byť na vrchole sveta, ako LIL WAYNE, RICK ROSS, JAY Z, SEAN PAUL A LATE. MICHAEL JACKSON .. môžeme vás zbohatnúť ako títo muži. Ak potrebujete vstúpiť do bratstva, pošlite nám e-mail: (info.illuminatialtar666@gmail.com) môžete nás ľahko kontaktovať: +1 628 236 3086

janice11

janice11 | 28.03.16 v 08:10

Tak to je pro maniaky.

XXX | 28.12.14 v 15:39

Totální nuda, nechápu jak toto mohlo dostat 99%. Já dávám 1%. Odpad.

Alesh | 25.09.07 v 15:28

Nemas zac. To se to pise/cte, kdyz oba dva jsem TD maniaci ;)

UnHynek | 25.09.07 v 12:56

Alesh: tyjo, perfektní příspěvek, jako TD maniak děkuji za pěkné čtivo!:o)

Alesh | 25.09.07 v 12:23

Ahoj vsem. Tak je to sice chvile, co jsem to hral naposledy, ale po precteni ostatnich prispevku jsem se rozhodl tez napsat.

Tak uplne nesouhlasim s tim, ze je tato hra nudna a mizerna. Plne chapu Nosiho, ze ohodnotil tuto vezovku tak vysoko.

Je nutne si uvedomit, ze herni koncept teto vezovky je odlisny od vetsiny ostatnich vezovek.

Nemusite se bat toho, ze vam potvory "utecou" pryc, ale zase musite hlidat jejich pocet v poli.

To, ze hra nema cil, to je tez mylne. Samosebou, ze ma! Uplne stejny cil, jako vetsina ostatnich vezovek, tedy dostat se do co nejvyssiho levelu a ziskat co nejvyssi skore. Pro nekoho muze byt i cilem zkratka jenom "prezit", protoze to muze cinit, predevsim v pocatcich hry, urcite potize.

Jak se psal OVninja na to, jak je to s temi penezi v ruznych levelech. To je potreba si uvedomit, protoze prave a predevsim o tomto tato vezovka je. Na zaklade techto pravidel musi hrac zvolit spravnou taktiku, aby "prezil". Po urcite dobe, po zvladnuti te nejvetsi krize, se pak uz penizky hromadi celkem rychle a je fakt, ze pak uz taky clovek ztrati inspiraci, protoze ma vse postaveno a upgradovano a penize mu jsou tedy k nicemu.

Jedina inspirace tak zustava ziskani co nejvyssiho skore.
Jak psal Venca a poslal screenshot, je to jenom dukaz toho, ze tato vezovka je opravdu chytlava.

Ma proste svoji atmosferu, graficky je velmi prijemna a oku-lahodici a je to take vyzva (predevsim zpocatku).
Navic si nese tato vezovka oproti vetsine ostatnich i kus originality, prave tim konceptem hry, ktery je precejenom odlisny, nez-li u Onslaught 2 a desitek dalsich.

Zpocatku me to tez trochu zarazilo, ze potvory chodi stale do kola, ale kdyz clovek do toho trosku pronikne a pochopi o cem ta hra je, tak no problem.

Pro OVninju, byt uz ho to asi zajimat nebude:

Penize dostavas nasledovne:
Za kazdeho zabiteho nepritele 6 kacek. (Pokud se nepletu, uz jsem to nehral dlouho, tak me dyztak nekamenujte). Dulezite je, ze je to stale stejna suma, bez ohledu na level, coz muze nekdy pusobit lehce "tristnim" dojmem.
Dulezite je ale nasledujici:
Dostavas creep bonus a pak interest bonus.
Interest bonus je klasika, proste pri kazde dalsi vlne ziskas urcite procento z toho, kolik penez mas celkem (tusim, ze je to 20% ? to uz si fakt nepamatuji, ale to je jedno)
A creep bonus je tez dulezity, hlavne zpocatku hry. Ten dostavas podle toho, kolik potvor ti chodi v bludisti, opet pri kazde vlne. Cim mene potvor, tim vice penez dostanes, maximalne ale 20. Takze pokud hrajes na obtiznost, kde je ta hranice 100 potvor v bludisti, jinak koncis, tak pokud pri dalsi vlne mas v bludisti prave 50 potvor, dostanes Creep bonus 10 penizku.

Je to jednoduche, ale vychazi z toho take taktika. Nejenom, ze musis rozumne utracet, aby jsi mel stale nejakou "hotovost", ktera se ti bude navysovat pomoci interest rate-u, ale take se musis snazit znicit nepratele pokud mozno co nejdrive. Idealne uplne vsechny, nez zacne dalsi vlna, aby jsi ziskal maximalni creep bonus.

To urcuje velkou cast kouzla teto hry, kdy je potreba zapojit sedou kuru mozkovou, a ne jen hloupe stavet co te napadne a kdy te napadne.

To, ze jsou vsechny veze stejne silne a je vlastne jedno, jakou vez postavite, to je samosebou nesmysl, ktery tu zrejme nekdo jen tak placl, po letmem shlednuti a vyzkouseni si teto vezovky, aniz by ale pochopil o cem to je, pripadne, aniz by se do teto vezovky nejak zahral a vubec si vyzkousel, co ktera vez vlastne doopravdy dela.

Mimochodem, pokud zvolite jeden z hernich modu (uz nevim, jak se jmenuje, mozna training...), tak mate k dispozici tusim 5000 zlatych a muzete si stavet jake veze chcete. Nasledne spustite vlnu a hra vam vypocte celkovou skodu, kterou jste
za celou hru ustedrili.

Tak si muzete opravdu jednoduse porovnat silu jednotlivych vezich, silu upgradovanych vezi, kombinace vezi atd...Vypadnou vam z toho docela zajimava cisla, ktera kdyz si nekam zapisete a nasledne porovnate, tak mate hned jasno, jakym smerem se ma vase herni strategie ubirat ;)

A navic hra obsahuje myslim i celkem prijemny help, kde je vse hezky popsane a vysvetlene, takze pak otazky typu: "jak je to s tema penezma v ruznych levelech", jsou celkem zbytecne.
Njn, ale vetsina lidi holt helpy necte, jak jsem si tu uz stacil z ruznych diskuzi vsimnout, byt se kolikrat jedna jen o jednu-dve stranky textu s obrazky ;)

Co je ale take bohuzel pravda je fakt, ze upgrady v teto vezovce nemaji moc vyznam, coz je presne naopak, nez u vetsiny jinych vezovek.
Tady se opravdu vyplati nejdrive zaplnit celou plochu neupgradovanyma vezema, a upgradovat teprve az nebude misto pro nove veze.

Dale je fakt, ze tato vezovka neni tolik akcni, takze lide, co maji radi hlavne akci a spad hry, Ti tuto vezovku spise odsoudi. Naopak ji oceni hraci, kteri maji radi "vse pod kontrolou" a maji cas si v klidu promyslet dalsi kroky.
A ono to premysleni zase tak narocne u teto vezovky precejenom neni, kdyz uz ji nehrajete zrovna poprve, takze pak je opravdu tato vezovka vhodna jako jakesi odreagovani, pri kterem muzete delat i neco jineho. Napriklad brouzdat na netu, nebo parit jeste druhou vezovku ;). Takhle jsem chvili jel paralelne i Xeno-Tactics, coz ve vysledku byla slusna zaparka, protoze kazda z techto vezovek ma odlisny styl hrani. Obe dve jsou ale neskutecne chytlave a zabavne.

Ma to i sve neduhy, ten hlavni, ktery mozna nekoho trapi, nekoho ne, jsou HW naroky. Ve vyssich levelech se me to proste dost kousalo, a hlavne to jelo dost pomalu. Opravdu pomalu. To bych ani za jeden cely den nedohral. Presto mi to nedalo a zkusil jsem to hrat, jestli budu schopen mit dost penez a zkratka to zvladnout.
Dostal jsem se do 109.teho levelu, penez v pohode, vsechno uz zastavene vezema, proste bych mohl jeste dale pokracovat, ale hra uz jela tak nesnesitelne pomalu...to se proste uz nedalo.
Mam durona 650 MHZ, 384MB RAM a ATI Radeon 7000.
Vim, ze je to pro vetsinu z vas uz pekny sunt a kdekdo z vas si sotva na tyhle nazvy a oznaceni vubec jeste vzpomene, ale na druhou stranu se na tom da parit kde co a i vetsina jinych vezovek na tom bezi bez problemu.
Proste HW by to mohlo byti trochu optimalizovanejsi, ale kdovi, treba jsem holt moc narocny, s takovou pleckou, co mam doma :D.
Ted se ale divam do HW Pozadavku, ktere jsou tu uvedeny a to zase snad splnuji ;)


Co dodat zaverem, kdyz uz jsem se zase trochu rozepsal, jak byva mym zvykem?

Nosi se mozna opravdu trochu "uklepl" pri vyslednem hodnoceni 99%. Bylo ale jasne proc. Tato vezovka ho zkratka vtahla do svych "paratu" a nepustila. Jiste, urcite jsou i lepsi vezovky, ale take s trochu odlisnym konceptem hry. Je nespornym faktem, ze se tato vezovka radi mezi to lepsi, co nam vsichni "vezovkari sveta" nabizeji.
Rozhodne doporucuji!

Klady:
+ originalni, neokoukany koncept hry (oproti vetsine ostatnich vezovek)
+ atmosfera
+ oku-lahodici grafika
+ nutno pouzit taktiku/strategii
+ dobre na odreagovani se
+ dlouha hratelnost
+ velka navykovost
+ nuti vas to stale hrat znovu, dokud se ve hre trochu "neoklepete" a prestanete umirat

Zapory:
- HW naroky, ktere se mohou ve vyssich levelech neprijemne projevit na slabsich pocitacich
- Upgradovani vezi
- Vezi by mohlo byti vicero druhu
- Pro nekoho mozna trochu zdlouhavejsi
- Po case se dostavi stereotyp

OVninja | 27.06.07 v 19:51

tak jak je to s tema penezma v ruznych levelech?diky

Venca | 27.06.07 v 14:58

Díky, pokud by jsi se chtěl přesvědčit opravdu na jistotu, tak mám originály BMP v rozlišení 1280x1024 :o) Mám jich cca 18, jak jsem postupoval ve hře. Ale u tohohle typu her se vzdycky pekne zaseknu a sedim u toho treba 6 hodin. :D Doufam, ze se tady zase objevi neco na tento zpusob.. ;o)

Marian | 27.06.07 v 14:43

Wow! Na padělek z Photoshopu to nevypadá, gratuluji, jsi dobrý! :-)

Venca | 27.06.07 v 10:22

Tak tady mate ten screen. ;o)
http://pretox00.wz.cz/18.jpg

ovninja | 26.06.07 v 21:58

no takze skoncil jsem v 88 levelu. vezovky miluju, ale tahle byla docela slaba urcite slabsi nez defender u defendra mi,ale vadilo ze to bylo omezeno koly. jak uz bylo receno upgrade je naprosto zbytecny celou hru jsem odjel na zakladnim stavenicku. no abych to shrnul 99% ani nahodou.tesim se na dalsi vezovky. zdar

ovninja | 26.06.07 v 21:11

hele to furt dostavam jen 6 "dolaru"? dole mi to vzdy pise creep bonus of 11penez a presto mam furt 6

Marian | 26.06.07 v 15:12

Umísti ten screen na nějaký file server a dej sem odkaz na něj. :-)

Venca | 26.06.07 v 14:50

A kde je mam poslat? Tak konecne to dojelo, nakonec jsem skoncil v levelu 416. :o( - Skore 23926.

Marian | 26.06.07 v 14:07

... klidně pošli screeny, nevěřím! :-)

Venca | 26.06.07 v 13:20

Mno, ja jsem zatim v levelu 373 a vypada to, ze ta ctyrstovka padne. Sice mam nejakych 840 milionu dolaru, ale zastavene uplne vsechno, takze na co to je. :o)) Kdyby nekdo neveril, tak klidne poslu screeny.

kingoftheworld | 25.06.07 v 18:59

Supr hra!!!

Agkolm | 25.06.07 v 10:27

Tý jo to je nej hra!!!zatím mám lvl 34!

Lokutus74 | 24.06.07 v 21:09

Mno, Onslaught 2 vypadá parádně! Doporučuji lidem, aby si počkali, až bude zde! Dlouho to trvat nebude:-).
Zatím dejte šanci Flash Circle TD!

moucha | 24.06.07 v 19:09

na onlaught 2 se můžete podívat na www.onlinehry.sk

moucha | 24.06.07 v 19:05

úplná nuda! Nejhorší věžovka kterou jsem kdy hrál! A v porovnání s onslaught 2 je to úplná blbost!

Nosi | 24.06.07 v 12:19

Mate pravdu, 99% je opravdu extrem, mel jsem dat radeji 100 % :-).

Toshio | 24.06.07 v 11:34

Je to strasne neprehladne, rychle, vobec sa neviem pri tom zabavit, proste urcite to nestoji za 99%, niekde sa stala chyba. Davam maximalne 70%

mr.cihla | 24.06.07 v 11:28

No, 99% mi prijde taky moc, veze maj na muj vkus az moc velkej dosah a maly poskozeni, ten system hromadeni nepratel se mi taky moc nezamlouva a svata pravda je to, o tech vylepsenich, jednej pripad, kdy se hodi vez vylepsit, je, kdyz ji mate na nejakym hodne vyznamnym miste. davam 70%

Alhamain | 24.06.07 v 11:04

Nosi: jsou freewarovky které jsem hrál několik dní (třeba Xeno-tactics). Takže asi ne :-P

Ale je to prostě věc názoru...

Nosi | 24.06.07 v 10:27

No vidite, a ja to hral vcera tak tri hodiny, a dneska dalsi dve :-). Neni to zaruka kvality, ktera obhaji 99%? :-)

Rekord mam na levelu 69 :-).

Twister | 24.06.07 v 10:08

99%?? Mooooc , ta hra nemá cíl po 30 vlně sem to vypl, pač sem nějak přišla jednotvárnost....

Alhamain | 24.06.07 v 10:04

Lempelz: já ti nevím. Většina akčňáren, adventur, logických i jiných her mi znovuhratelná moc nepřipadá. Když se zamyslím tak mezi freewarovkami vím snad o 2, co jsem si zahrál po nějaké době znovu (Bowmaster prelude, Civ Evolution) a mezi komerčními jich taky moc není. Takže znovuhratelnost mi připadá i zde irelevantní.

Lempelz | 24.06.07 v 09:52

99% bych tomu určitě nedával. Je to sice docela chytlavá a hratelná freewarovka, ale hlavním neduhem této a vůbec všech věžovek, co jsem měl tu čest zakusit, je jejich zdlouhavost a mizerná znovuhratelnost. Jinak je to celkem ideální hra na odreagování. Dal bych 83%.

Alhamain | 24.06.07 v 09:06

Tak nevím. Hra je redaktorem hodnocena jako skoro naprostop dokonalá, lepší než dvě předchozí věžovky co se zde objevili. A podle je to nudná - nemastná neslaná hra. Proč?

- Nemá cíl, prostě se neustále hromadí potvory. Ono se nezdá, ale když hře chybí cíl, meta k překonání, vidna na obzoru, nemůže si říct "sakra, jen dvě vlny a měl bych to, příště to dám", tak stratí strašných příznivců.

- Není vyvážená. Věže jsou takové že prostě nevnímám moc jejich význam a stvím je jak se chce. Zpomalování je zde zbytečné (protože stejně v úvodu moc shlukování nepomůže a ke konci také ne (:-D)), vylepšení se nevyplatí (za moc peněž málo muziky).

- Hra nemá "hook" - nemá věc, kterou by chytla. Defender měl RPG prvky, elementy. Xeno tactics měla stavění bludiště a některé vypečené nepřátele (rozpadavky, bossové) na které se muselo úplně jinak. Nic takového tato hra nemá, nic mě do ní nezatáhlo a hrál jsem ji strašně znuděně, chvílemi jsem si brouzdal po internetu, pak se vrátil a za vydělané prachy koupil nové věže...

Hodnoceno celkově je to pro mě něco na 50-60% a po jednom - dvou zahráních smazat.

hafan | 24.06.07 v 08:22

není to zas tak špatný. moje první score: 2106


galerie

Flash Circle TD Flash Circle TD

naše databáze obsahuje: 26 944 her

Nejlepší hráči dne

Sponzoři ligy

inzerce