zavřít hru
ohodnoť tuto hru: hodnotilo: 2

Tato hra byla pravděpodobně ukončena. Pro více informací a her na skóre pokračujte zde.

recenze

SteppenWolf 6

SteppenWolf 6

V úvodním intru se znovu setkáváme s našim dobrým známým SteppenWolfem. Ani v tomto pokračování nás nenechá na holičkách a rozhodne se postarat o příjíždějící gang. Z toho je vám patrně jasné, že v tomto díle bude postava za kterou budete hrát právě on. A autoři nás tentokrát vůbec nešetřili. Už na začátku se ocitáte pod palbou a musíte se rychle a správně rozhodovat, co dělat.

Díky čtenáři Lusorovi vám přinášíme také návod: Hned na začátku seberte dřevo (hned nalevo od vás) a utečte dveřmi nahoře (dveře vlevo obsahují klíč k hádance v následující místnosti, ale když už čtete návod, tak je to zbytečné zdržování:). V další místnosti seberte palici vedle gongu a pak šlápněte na dlaždice v tomto pořadí - "sluníčko", vadžra (8), kosočtverec (předpokládám, že to asi původně měl být nekonečný uzel), a dharmačakra (vypadá jako kormidelní kolo). Tím se otevřou schody dolů, ale ještě neodcházejte. Uprostřed místnosti je na provaze sud, který se zhoupne vždy, když jdete kolem. Palicí rozbijte jeden jeho držák (ve kterém zrovna není) a nechte ho se zhoupnout. Potom po něm vyšplhejte nahoru a seberte ohňostroj. Pak už pokračujte po schodech dolů. V další místnosti je opět puzzle (volitelně: nalevo od Buddhy je tibetský lék, kterým se můžete uzdravit). Klíč je na koberci - počet symbolů určuje číslo sloupu (1. sloup je ten, na který Buddha ukazuje levou rukou) a odpovídající symbol musíte nastavit na všech třech kolech toho onoho sloupu. Tzn. 1. kosočtverce, 2. "sluníčka", 3. vadžry (8), 4. zvonky. Pokračujte po schodech dál. Stráže odlákejte tím, že hodí do poklopu nějaký ten ohňostroj. Jakmile se půjdou podívat, co se děje tak shoďte zvon, který je nad vchodem, aby se už nemohli vrátit. Na pravém konci střechy seberte provaz. Vyběhněte po schodech ještě o jedno patro výš a shoďte kouli. Proběhněte dírou, kterou koule udělala a pokračuje dál podél ochozu až na další obrazovku. Tady běžte z boku k věžičce a přivažte na ní provaz. Vyšplhejte nahotu a zmáčkněte oko, která je na stěně nad vchodem. Slezte dolů a od ohňů zapalte ohňostroj. Teď je menší akční mezihra, kdy se snažíte prostřelit bránu (všimněte si větru, který je vidět na praporcích). Utečte bránou.

hrát hru

diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 3 + 4 =

Nosi | 10.03.07 v 23:05

Vydrz zhruba hodinku :-).

anonym 15325144 | 10.03.07 v 13:25

kedy bude sedmicka

Lusor | 10.03.07 v 09:16

Už jsem přišel na, co je to dřevo!! Když ho vezmete tak přeběhněte dvůr a dejte ho jako závoru na bránu, kterou jinak vběhnou stráže. nezastaví je to, ale alespoň je to zdrží.

Lusor | 10.03.07 v 09:03

Hned na začátku seberte dřevo (hned nalevo od vás) a utečte dveřmi nahoře (dveře vlevo obsahují klíč k hádance v následující místnosti, ale když už čtete návod, tak je to zbytečné zdržování:). V další místnosti seberte palici vedle gongu a pak šlápněte na dlaždice v tomto pořadí - "sluníčko", vadžra (8), kosočtverec (předpokládám, že to asi původně měl být nekonečný uzel), a dharmačakra (vypadá jako kormidelní kolo). Tím se otevřou schody dolů, ale ještě neodcházejte. Uprostřed místnosti je na provaze sud, který se zhoupne vždy, když jdete kolem. Palicí rozbijte jeden jeho držák (ve kterém zrovna není) a nechte ho se zhoupnout. Potom po něm vyšplhejte nahoru a seberte ohňostroj. Pak už pokračujte po schodech dolů.
V další místnosti je opět puzzle (volitelně: nalevo od Buddhy je tibetský lék, kterým se můžete uzdravit). Klíč je na koberci - počet symbolů určuje číslo sloupu (1. sloup je ten, na který Buddha ukazuje levou rukou) a odpovídající symbol musíte nastavit na všech třech kolech toho onoho sloupu. Tzn. 1. kosočtverce, 2. "sluníčka", 3. vadžry (8), 4. zvonky. Pokračujte po schodech dál.
Stráže odlákejte tím, že hodí do poklopu nějaký ten ohňostroj. Jakmile se půjdou podívat, co se děje tak shoďte zvon, který je nad vchodem, aby se už nemohli vrátit. Na pravém konci střechy seberte provaz. Vyběhněte po schodech ještě o jedno patro výš a shoďte kouli. Proběhněte dírou, kterou koule udělala a pokračuje dál podél ochozu až na další obrazovku.
Tady běžte z boku k věžičce a přivažte na ní provaz. Vyšplhejte nahotu a zmáčkněte oko, která je na stěně nad vchodem. Slezte dolů a od ohňů zapalte ohňostroj. Teď je menší akční mezihra, kdy se snažíte prostřelit bránu (všimněte si větru, který je vidět na praporcích). Utečte bránou.
Hádanka na konec: Neví někdo k čemu je to dřevo, které seberete hned na začátku?? :)


galerie

SteppenWolf 6 SteppenWolf 6