zavřít hru
ohodnoť tuto hru: hodnotilo: 0

Tato hra byla pravděpodobně ukončena. Pro více informací a her na skóre pokračujte zde.

recenze

SteppenWolf 18

SteppenWolf 18

Jakmile Meg zachránila Sancheze, jehož vraha jsme v minulém díle honili se SteppenWolfem, vydává se prozkoumat okolí. Na její cestě ji zastaví jeden chlapec a nabídne ji svou pomoc. Vašim úkolem bude dostat se do domu, který střeží jeden tlustý maník. Zde se vám bude váš nový přítel náramně hodit. Hlídač ale není zdaleka tak hloupý, jak by se mohlo zdát.

hrát hru

diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 3 + 2 =

zuzzami | 28.04.07 v 17:26

a kde mám vzít tu dýku??...

Domika | 22.03.07 v 14:52

Slezte po hadici.Páčidlem vylomte vlněný plech a dýkou přeřízněte lana na sudu u žebříku.Slezte po žebříku,vemte dřevěnou desku a položte ji k sudům,aby mohl jeden z nich sjet dolů.Vylezte po žebříku a vlněný plech použijte jako most mezi tim prvnim barelem a tou mříží.Přelezte a slezte po trubce s tlakometrem.Shoďte sud a slezte zase po žebříku a projděte dveřma.Tam musíte otočit všema čtyřma kolama.Když je všechny otočíte tak u toho vpravo vzadu začne téct nějakej fujtajbl.Chlap si toho všimne a půjde to zavřít.Během toho všeho vás nesmí spatřit.Obchází okolo a vy musíte být vždy nějak skrytý za barely.Doporučuju to mít naplánovaná tak aby byl co nejdál od toho kola vlevo vzadu až otočíte posledním kolem.Protože až se vydá k tomu proudu toho fujtajblu.Vy musíte mít už připravenou dýku, vylézt po žebříku a u červeného světla přeříznout drát a běžet ke dveřím vzadu.Musíte stihnout dokud bude otačet ten chlap kolem.Pak si vás už vždycky všimne.Pak už jen vstoupíte do dveří...ENDE

Lusor | 22.03.07 v 10:01

Pokud někdo přijdete na to jak dál, tak to sem napište. Já mám teď strašně málo času, takže to zkusím dohrát nejspíš až odpoledne.

Lusor | 22.03.07 v 09:50

Na začátku to bude trochu Commandos:) Řekněte klukovi ať hodí kámen na dvorek. Farmář vyběhne ven a vynadá mu. Počkejte až se bude vracet zpátky. Půjde směrem ke slepicím, tak mu proklouzněte za zádi a u auta se schovejte do přívěsu. Počkejte až se farmář usadí a bude si číst noviny. Vylezte ven a seberte heverovej klíč u auta. Teď je třeba se zbavit psa. Běžte z pravé strany k autu a vleztedovnitř. Pes se za vámi rozběhně, takže až tam vleze, tak oběhněte auto a zavřete ho tam. Seberte rybářský prut a po okapu vylezte na střechu haciendy. Dodjěte až nad místo, kde má farmář pověšen klíč a pomocí prutu si ho přitáhněte. Pomocí klíče otvřete vrata v horní části obrazovky a jděte dál.
Teď je potřeba trochu pospíchat, protože farmář se za váími za chvíli vydá. Takže rychle seberte hadici ze sloupku a sprintujte k hromadě pobitích ovcí, které si prohlédněte. Před farmářem se můžet schovat do trávy na těch místech, které připomínají lomený oblouk. Když bude někde jinde, tak pomocí heverového klíče otevřete dveře v polotě napravo a pokračujte dál.
Opět pomocí klíče otveřet dveře od garáže a seberte rum. Na levé straně je pás, na kterém vyjeďte na střechu (pozor! musíte včas uskočit, jinak vás to roztrhá). Běžte až nad místo, kde má pes misku a zkopněte na ní okap. Do druhého konce okapu nalijte rum a počkejte až pes usne. Skočte do hromady sena poblíž začátku okapu a otočte kličkou pod žebříkem. Teď opět vyjdeďte po pásu nahoru (opět pozor na roztrhání) a po trubce přeručkujte k žebříku a vylezte na střechu. Ke špičce střechy přivažte hadici a pak jí spusťte dolů do toho otvoru. Sešplhejte dolů.
Dál jsem se zatím nedostal :)


galerie

SteppenWolf 18 SteppenWolf 18