zavřít hru
ohodnoť tuto hru: hodnotilo: 0

Tato hra byla pravděpodobně ukončena. Pro více informací a her na skóre pokračujte zde.

recenze

SteppenWolf 12

SteppenWolf 12

SteppenWolf se dostal do vědecké laboratoře ukryté kdesi na Antarktidě. Provádí se zde biologické pokusy; o co přesně jde, ale budete muset zjistit podrobnějším průzkumem. Možná jste zvyklí, že se SteppenWolfem se nikdy nenudíte a vždy máte někoho v patách. Ani v tomto díle tomu nebude jinak a půjde po vás zmutovaná příšera bažící po lidské krvi. Jak se s ní vypořádat, to už je úkol pro vás.

hrát hru

diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 3 + 5 =

Marian | 05.04.07 v 20:38

Napiš mi něco o sobě a svou představu o spolupráci na můj mail, zájem spolupracovat vždy vítám. :-)

Estel Silmarien | 05.04.07 v 20:11

Já vám taky můžu napsat návod kdybyste chtěli!!
Udělala sem už všechny díly.

Honyz | 19.03.07 v 20:22

pokud by vás ta příšera otravovala tak před skleníkem je flashlight terý ji zažene

Marian | 16.03.07 v 15:11

Ahoj Lusore, sleduji tvou "návodovou" aktivitu a moc ti za nás za všechny z FG děkuji. Je to opravdu osvěžení a hlavně to pomáhá průměrným adventuristům, jako jsem například já, projít zákysová místečka Pokud budeš mít chuť a chvilku, zkontaktuj mne na mailu, rád bych s tebou krátce pohovořil... :-)

Lusor | 16.03.07 v 10:04

Slezte po žebříku dolů a seberte v levo štípačky. Přestřihněte jimi kabel, který drží nějakou nádrž nebo bombu za tím vozítkem. Nastupte do vozítka a jezděte pořád dopředu a dozadu (co to jde). Nejdřív tak odstrkáte tu nádrž a pak prorazíte díru ve dveřích. Až bude díra dost veliká, jděte dovnitř.
Jděte k liáně napravo a uštípněte jí pomocí těch kleští. Slezte po ní dolů a běžte k žebříku vlevo a vylezte po něm (pravděpodobně potkáte "potvůrku", ale když počkáte (a nebudete stát moc blízko ní) tak zdrhne a nezraní vás). Všem mrtvolám vezměte vysačky (podstatná je ale jen ta, která je v inventáři označená "Scientist's department code"). Pak běžte dál po tom žluto-černě pruhovaném chodníku. zkuste dveře otevřít tlačítkem, ale zjistíte, že je nahoře blokuje nějaká konstrukce. Na pravé straně dveří je liána, tak po ní vylezte a odkopněte tu konstrukci. Pak už dveře půjdou otevřít. Na zemi vezměte uspávací náboje a potom vlevo na zemi zde leží dopis, který také vezměte (je dost blbě vidět). Vraťte se zase o obrazovku zpátky (tam, co jsou ty rtvoly) slezte po žebříku dolů a pokračujte směrem k tunelu nahoře.
Až jím projdete tak zde seberte lano s hákem a krev. Vraťte se opět na obrazovku s mrtvolami a těsně před tunelem zahněte doprava. Schody si přitáhněte pomocí lana s hákem.
Počítač nahoře po vás bude chtít jméno a heslo. Jediné jméno někoho ze stanice je uvedené na tom dopise - Borden. A vzhledem k tomu, že je to šéf výzkumníků, tak jako kód použijete ten vědeckej - NA. Takže do počítače naťukjete NA, pak BORDEN a otevřeou se vám vlevo dveře do jakéhosi skleníku.
Zde si nejdřív připravte pušku (dejte do ní uspávací šipky). Pak doprostřed podlahy rozlijte krev - to přiláká tu potvůrku. Až příjde tak rozsviťte pomocí vypínače vedle dveří a střelte do ní uspávací šipku.


galerie

SteppenWolf 12 SteppenWolf 12

naše databáze obsahuje: 26 946 her

Nejlepší hráči dne

Sponzoři ligy

inzerce