článek
Game Industry vyhlašuje rychlosoutěž Vize 2030!
Zadání:
Cílem soutěže je vytvořit článek/esej na téma Vize interaktivních médií v roce 2030. Pojetí článku je zcela na autorovi, je možné napsat vědecko-fantastickou představu, vycházet z reálných technologických a vědeckých odhadů stavu technologií za 20 let (odhad růstu výpočetního výkonu, nové audiovizuální technologie etc.), je možné zaměřit se na sociologický aspekt hraní (růst online platforem, virtuální realita ), erotický průmysl, živé online světy s ekonomikou prolínající se s reálným světem, psychologické důsledky pro lidstvo, filozofické aspekty, co je reálné a co je virtuální, co je hra a co skutečnost...
Jaké hry budou za dvacet let? Připomeňme si, jaké to bylo před dvaceti lety, tedy někdy na přelomu 80. a 90. let, v dobách Amigy a rodících se 486-tek... Dungeon Master, Commander Keen, Dune II, ze studií pak ID Software, Westwood, Bullfrog... a celá 90. léta před námi!
Fantazii autorů se meze nekladou. Kvalitativně prosíme o článek na úrovni vyšší nežli na úrovni středoškolských esejů a maturitních prací. Hodnocena bude originalita pojetí, svěžest a ryzost autorského stylu, faktografická přesnost i informační hodnota a v neposlední řadě poutavost textu. Vybrané příspěvky budou po provedení nezbytných korektur (jazykových, obsahových) zveřejněny v připravované knize Game Industry - rukověť herního vývojáře.
Více na fóru českých her.
autor
Hynek Žalčík / UnHynek
Publikováno: 14.03.2011
další články této kategorie