článek

Patch pro fenomenální Alien Arenu

Patch pro fenomenální Alien Arenu

Vzpomínáte si ještě na loňského freeware multiplayerového krále od COD Entertainment? Určitě ano, vždyť která jiná hra podobného ražení se směle mohla srovnávat třeba s Unreal Tournamenty... Patch obsahuje spousty změn, mimo jiné přidává alternativní mód střelby všem zbraním, graficky vylepšuje jejich modely, AI uměláků a také by nás rád zbavil občasných bugů, co se týče připojení a hlavního serveru. Pokud někdo loni trestuhodně prošvihnul samotnou hru a chce si napravit svědomí, může si ji od nás stáhnout zde.



Jesterka

autor
/ Jesterka

Publikováno: 08.01.2006


další články této kategorie





diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 2 + 5 =

Goorn | 08.01.06 v 13:21

tak sem si to vyskousel a je to super... ale ted me to nefacha nevim jestli to je servrem nebo je to na moji strane
pise to
Microsoft VBScript compilation error '800a03e9'

Out of memory

/LM/W3SVC/1864955374/ROOT/global.asa, line 0
no co s tim pordte pls

Stierlitz | 13.12.05 v 21:17

Další věc: ohánět se spravedlivou všeobecnou volbou a 'máte co jste si zvolili' je trochu zcestný. Vzpomeňte si na volbu redaktorů a vítězství Mílaře :-) A jak ten se potom činil, koloušek jeden :-) Navíc, jak již bylo řečeno, 365 odehraných dní znamená, že má dotyčný odehráno 365 dní. Nic víc, nic míň. Já například hraju DE už dýl jak dva roky a nejvíc mám nahráno tuším 220 dní vlivem střídání nicků. Když má někdo jeden, může do RS rok od momentu, kdy se jako naprostá lama zalogoval a neměl sebemenší tušení vo co go. Skutečně je počet dní dobrým kritériem a pokud ano, tak měl by být jediným? Řekl bych, že ne :-)
Musím souhlasit s Arou, že něco jako 'volební kampaň' by bylo celkem namístě. Alespoň za rok nebo kdy při volbě nové RS. BER TO JAKO FUNKČNÍ ALTERNATIVU, CELEGORNE! :-)

(jinak se všem nedarkelfrům omlouvám za rozbuřování interní diskuse, ale tohle mi bohužel nedá...)

Stierlitz | 13.12.05 v 21:16

Tak tak, nesmíme to tak uspěchat jako vy (RS), anžto bychom vyplodili podobnej paskvil :-)
A teď vážně: i kdybychom nastokrát vymysleli něco lepšího, tak to bude k ničemu, protože vy si na RS nenecháte šáhnout, nebo snad jo? :-) Myslím, že se to už dokonce dokázalo - bohužel, ač jsme se s Arou přemáhali seč jsme mohli a na Akademii NU jsme do komentářů ke Kodexu psali zcela konstruktivní a zdravě kritické příspěky a návrhy, tak jediným, co z toho vzešlo, byla Kru-Cipískova přezíravá odpověď o tom, jak je skvělý, že tam všichni píšou tolik věcí. A co se od tý doby stalo? Hov*o, všechno je stejný. Je to škoda a je mi to líto. O to víc, že jste si o ty návrhy sami říkali a jasně prohlásili, že současná podoba RS je jen něco jako testovací verze.

Karwak | 13.12.05 v 13:39

Článek se opravdu povedl :-)

Petr_Veliky | 13.12.05 v 00:02

Ara_666_žvanil:To musí bejt bomba, dyš už na tom děláš tak dlouho.

ArA_666 | 12.12.05 v 17:24

Ano, funkční alternativu sme ještě nepředložili, ale pracuje se na ní dnem i nocí. Vše se ale musí do detailů promyslet a nemůžeme nic uchvátat. Bylo by to chybou, stejnou jako u Vás.

Ten způsob volby teda ještě trošku rozepíšu a do detailu vysvětlím. Myslel sem to tak, že by kdokoliv, kdo by si řek, mohl někomu neutrálnímu napsat svoji vlastní vizi, svuj vlastní program a věe, co s tím souvisí. Tyto materiály by se zveřejnili s tím, že by u toho nebyl podpis a hlasovalo by se prakticky ne o tom, kdo nás bude buzerovat, ale o tom, co budeme uznávat.

Pravda, hrozí, že bych se tam mohl dostat třeba já, pokud bych měl opravdu dobrou vizi, která by oslovila všechny, ale kdo říká, že bych se tam nehodil? Kdo ví :-P Ne, já se spíš trošku extrémista, takže tohle opravdu nehrozí.

PS: Na chatu se stavim až tak v pátek :-) Do tý doby nemám čas... možná ani v pátek nebudu mít, zakládáme totiž kapelku, tak vůbec nevím, co bude.

Jan Jirkovský | 12.12.05 v 14:30

Nejprve bych chtěl říci, že všem děkuji za názory a příspěvky do diskuze. Když si někdo přečte článek, tak by měl získat přibližnou představu a k jejímu dokreslení mohou vaše příspěvky dopomoci.

ohledně Kodexu cti - četl jsem ho (díky za odkaz) a připadá mně osobně celkem v pohodě...

Ara: rozhodně máš také zajímavý názor a přístup a něco na tom možná bude, ale nerad bych se do toho nějak zaplétal, DE jsem hrál více jak před rokem a tehdy to byly ještě trochu jiné časy ;) Každopádně myslím, že i nesouhlasné názory sem patří a po přečtení té diskuze si potom přecijen udělá člověk také trochu jiný obrázek.

Ado | 12.12.05 v 14:25

Hurgh! Pozná tu niekto moje goblinie alebo barbarské DE pozdravy? :-)

Mowuki Sairon | 12.12.05 v 13:25

Celegorn: hele a nesly by nejak zvyraznit hranice? jinak je ta mapa moc pekna akorat ty hranice a nekdy vlajky nejsou moc videt

Celegorn | 12.12.05 v 12:37

Pro funkčnost mapy pomocí zaškrtávátka je nutné zároveň zrušit v nastavení cetu k načítání map z disku. Popřípadě lze, jak jsi na to již geniálně sám přišel, přenést nové mapy na vlastní disk, pak je to bez problémů)
Co se dalších map týče, tak na prosinec jsem od LP dostal "dovolenou":-), protože mi už z těch map hrabalo, koncem ledna bude země temných elfů.

James.Pond | 12.12.05 v 11:50

To vím, jsou to 4 sektory, už sem to vyřešil tak že sem si stáhl grafiku z netu a přepsal sem nazvy nové grafiky za starou :). Chodí to teďkom ve všech prohlížečích :)). Teďkom by mě zajímalo kdy bude dodělaná celá mapa? Takhle to bije do očí :( koukáte na supr fantazi svět, sjedete na spodní část mapy a zase koukáte na starou vyšedlou mapu :(

Ezekiel | 12.12.05 v 11:40

James.Pond : Jestli to nebude tim že hezčí mapa je zatím pouze v těchto oblastech: Říše Trpaslíků, Země Bažin, Říše Barbarů

James.Pond | 12.12.05 v 11:34

Ať dělám co dělám, v IE se mi nepodařilo zobrazit herčí styl mapy DE, už nevím co udělat aby mi to fungovalo. Nevíte jak na to?

LP | 12.12.05 v 10:50

Osobne jsem odsouhlasil všechny členy v Radě, takže Rada je legitimní.

Celegorn | 12.12.05 v 10:44

Aby nehráči DE věděli o čem se zde bavíme, tak kodex cti je možné najít na: http://www.akademienu.wz.cz/distribuce/phprs/index.php

Co se rady starších týče, tak byla zvolena z cca deseti kandidátů, kteří se sami přihlásili (tady jsi Aro zaváhal) a prošli hlasovacími anketami hráčů s maximem hlasů.
Absolutně mi není jasný tvůj způsob volby, kdy by měli kandidáti něco (blíže nespecifikovaného) ukázat veřejnosti, aby byly jejich anonymní nicky řádně zvoleny. Nechci odsuzovat tvé zcela skvělé nápady, ale tenhle mi přijde opravdu ďábelský.
Jinak ještě pro informaci nehráčské čtenářské veřejnosti, Ara a Stierlitz patří k aktivním odpůrcům Rady starších a na fórech je bývá nejvíce slyšet. Bohužel ani jeden ještě nepředložili funkční alternativu.

Caradac | 12.12.05 v 10:33

Damio: souhlasím... přes to bych si dovolil reagovat aspon na tu verejnou volbu - nebot ta verejná byla, i když z tech starších jen - což může být taky sporný,ale nehrotil bych to tak.A taky nesouhlasím že by se mělo volit z neznámých nicků,podle čeho bys se rozhodoval? Je jasný že se budu rozhodovat podle toho koho jak znám a jak ho mám rád. Aru bych třeba určitě nevolil:-p

Damio | 12.12.05 v 10:22

Aro, nevím jestli je zrovna tady vhodnej prostor pro řešení tohohle "fenoménu" posledních týdnů. Člověk kterej DE nezná, z tohohle nebude mít vůbec nic, maximálně zmatek - a lidi kteří DE znaj, by se mohli vykecávat jinde a nechat těm tady prostoru, nemyslíš?
Mám na jazyku pár reakcí na tu tvojí tvořivou esej, ale sem to fakt psát nebudu.. Stav se někdy na chatu ;)

Ezekiel | 12.12.05 v 09:51

ArA_666: Hi Hi Hi :-)

Z kodexu cti už se stává celoWebové téma zachvíli se o něm bude mluvit i v bedně a možná si vás pozvou i do nedělní sedmičky.
8-)

ArA_666 | 12.12.05 v 09:24

PS: Omluvte některé droné překlepy a chybičky, v tomhle malim okně se to fakt blbě kontroluje :-)

ArA_666 | 12.12.05 v 09:21

Kodex cti má sám o sobě jeden velký a nezanedbatelný nedostatek. Je příliš stručný. Někdo tomu říká klad, protože jej aspoň většina lidí dokáže přelouskat a pochopit, ale to je tak všechno.

Ale právě díky jeho stručnosti je možno spousta jeho bodů si vykládat po svém a tim pádem je to zdroj dalších rozporů. Hlavně když některé věci nejdou dokázat, aniž by ti někdo musel koukat na účet (jediná možnost pro usvědčení je doznání pachatele).

Pak jejich další aktivity, jako je Black List mi připadají směčné stejně jako tak jako možnost dávat zvýrazněná mínuska...

A tim sem nakous další velkej nedostatek DE, to je jeho hodnocení. Taky pěkný nesmysl, když mi mínusko dávaj i za to, že se jim jenom nelíbim. Ale zpátky k radě starších.

Složení rady starších nebo resp. jejich skládání je podle mě taky pěkně postavený na hlavu. Označení Veterán DE není žádnou zárukou, že ten dotyčný je hoden podobného titulu jako je Stařešina nebo člen rady starších a to už jenom z toho důvodu, že ani jeho herní kvalita, ano jeho stáří nevypovídá o jeho kvalitách spíše právnických.

Nejlepším řešením by byla veřejná volba, kdy by jednotliví kandidáti na post Stařešiny všem ukázali, co umí a co nabízejí a podle toho si lidi sami zvolili. Tim by se i dobře vyřešil vztah široká veřejnost x RS, protože nikdo by neměl pocit, že se jim RS vnucuje, když si je sám zvolil nebo je prostě zvolila většina.

Samozřejmě, že by bylo nutné, aby nikdo neznal jejich nicky, protože by tu mohlo dojít k nadržování podle toho, jak kdo koho zná a jak kdo koho má v oblibě.

Mno, to by bylo asi k danému tématu vše, co sem chtěl říct. Jak sami vidíte, je tohle snad dost argumentů pro to, abych si mohl dovolit říci, že Kru-cipískovo prohlášení mi přijde k smíchu. Věřím tomu, že kdyby nedělal samozvaného Stařešinu, díval bych se na něj přes jiné brýle, ale takhle pro mě přestává být někdo, z koho bych měl mít respekt kvůli tomu, jak dlouho hraje DE (resp. spíš jak dlouho hraje s jedním nickem, protože znám služebně starší jedince, nebudu však jmenovat).

xxx

Mno a pokud by náhodou někdo se mnou souhlasil a chtěl společně s námi prosadit změny v DE a ještě si kvalitně zahrát, neni problém mi poslat mail, poštu na DE, napsat na ICQ (najdete jej na www.devils.mysteria.cz ).

Jejaji darklumen | 12.12.05 v 07:22

Possesor: jj v cechach na slovensku i na morave :)))
to mi pripomina...kdy bude zase nejaky ten souboj..RS co zase vymyslite pro vladce DE hmm??

Pokud se nekdo nemuze rozhodnout, ci nema s DE zkusenosti..mrknete na stranky alianci, ktera operuje v teto bajecne online hre
http://rytirizavalonu.wz.cz/
me icq: 262636312 Xixao ;)

Olejovač Olivový | 11.12.05 v 22:36

Skvělý článek, opravdu se mi líbil, ani bych se nedivil, kdyby ted přišla větší vlna nováčků do hry, třeba si mě některý vybere za učitele :-D :-D :-D

ara666: víme, že nemáš kodex rád, zkus to ale tvořivjeji

mlakoplas: zdravím velitele Kaer Morhen, nejsympatičtější aliance v DE :-)

Possesor | 11.12.05 v 21:06

De je super!
A hraju ho hraci aj na Slovensku.

BlackMan (DE) | 11.12.05 v 20:45

LET'S PLAY!!!
je to fakt husta parba, kdo jeste vaha, pojdte hrat ;)

Caradac | 11.12.05 v 20:31

Článek je super a kodex cti má podle mě význam - jeden bod je tam sice velice spornej,ale obecně určitě nesouhlasím se sýčkařem a odpurcem novot Stierlitzem:-p

Crusader71 (z DE) | 11.12.05 v 17:11

Dobré věci nejsou nikdy zbytečné. :-))

Crusader71 (z DE) | 11.12.05 v 17:09

Pokud se budeš řídit I TY nejen kodexem ale obecně slušností tak nebudeš mít problém.

Mlakoplas(DE) | 11.12.05 v 16:42

jo jooooooo...čím vjac kvalitných a férových hračov to priláqa týpm lepšje pre DE;))...

Mowuki Sairon | 11.12.05 v 16:42

DE hraju a muzu jen doporucit :) prijdte a hrajte (kodex cist nemusite)

sadar | 11.12.05 v 16:32

kodex by k něčemu možná byl, kdyby si ho každý přečetl

Knight (z DE) | 11.12.05 v 16:24

Tak ten článek jsem četl a je dost dobrý!Díky Janu Jirkovskému za něj...
A doufám,že do DE přitáhne jen ty nejlepší hráče a ne smažky,mulťáky a hráče,kteří mají navše vlatní pravidla!

Stierlitz | 11.12.05 v 15:09

Ty abys tu nebyl první, viď :-)

Stierlitz | 11.12.05 v 15:08

Nerad bych se hádal o Kodexu cti i mimo DE, ale... Jane Jirchovský, nevím jak moc jsi obeznámen se současnou situací v DE, jestli jsi Kodex četl atd. (v článku píšeš, že jsi DE hrál, ale nic víc), ale podoba Kodexu a Rady Starších je za prvé k smíchu a za druhé k pláči. Je to pochybně zvolená a zcela zbytečná instituce a spíš škodí než je užitečná... :-(

Jan Jirkovský | 11.12.05 v 14:46

ArA_666: Ono se to možná k smíchu zdá, ale obecně na internetu je to celkem problém. Jak již bylo řečeno, je to tou anonymitou - každej si před svým PC připadá jako těžkej king a podle toho se taky často chová. I u nás na FG a obecně na diskuzních fórech na internetových stránkách s tím jsou často problémy - nadávky, stupidní příspěvky atp. Takže bych nějaký morální kodex rozhodně jako zbytečnost neviděl, zejména v případě onlinovky, kde se můžete dopustit křiváren i v rámci samotného herního systému (podrazit a zneužít spojence atd.).

ArA_666 | 11.12.05 v 14:18

"Stařešina má na starost péči o morální čistotu hry, dodržovat určitá pravidla."

K smíchu...

smajdalf | 11.12.05 v 14:12

clanek paradni a DE jak by smet


naše databáze obsahuje: 26 944 her

Nejlepší hráči dne

Sponzoři ligy

inzerce