Magazín - Články - Tvorba a vývoj

Dombee Softworks přichází s adventurou Kopula
Tvorba a vývoj
23.08.2014Už jste slyšeli o nové české hře s názvem Kopula? Jedná se o aktuální kousek, který vyvíjí české studio Dombee Softworks. V dnešním článku se podíváme blíže na jejich práci a ambice do budoucna. Podle předběžných screenů a exkluzivního dema se máme opravdu na co těšit.
více
Nezávislá česká adventura Kulivočko aneb Bystrozraký by taky koukal
Tvorba a vývoj
17.07.2012Vyvalte bulvy, kupte si kapky do očí, zkrátka udělejte všechno proto, aby vám neuniklo nic ze článku o české, animované point-and-click adventuře Kulivočko. Pod tímto dílem je podepsaný nezávislý tým vývojářů Fat Funky a nutno říci, že se jim hra Kulivočko – 1. kapitola, která je nyní zdarma ke stažení, docela povedla.
více
Flash hry - historie a vývoj
Tvorba a vývoj
30.09.2010Flash hry jsou dneska absolutně běžná věc, prostě přirozenost sama. Ale odkud se vzaly? Jaký byl jejich vývoj, inu trošku jsme zabrouzdali internetem, načerpali nějaké znalosti a tímto vám dáme nějaký ucelený přehled, jak se to všechno událo.
více
GDC 2010
Tvorba a vývoj
12.07.2010Na Game Developers Conference 2010, která proběhla v San Franciscu, došlo i na probírání Indie games. Tedy nezávislé tvorby her a přednášejicí byli nejznáměnjší tvůrci dnešní doby jako například: Adam Saltsman, Anna Anthorpy, Nathan Vela a spousty dalších.
více
Vytvoř si svou bludišťovku - 6
Tvorba a vývoj
31.10.2008Po vskutku dlouhé pauze se tento seriál vrací mezi živé. Doba to byla dlouhá, a tak jsme se na oplátku rozhodli seriál poněkud zmodernizovat a vylepšit. Co nás tety bude čekat. V dnešním díle se podíváme na jednoduchý způsob řešení detekce kolizí, který vás může inspirovat k tvorbě způsobů komplexnějších.
více
Vytvoř si svou bludišťovku – 5
Tvorba a vývoj
30.12.2007Po delší odmlce, způsobené hlavně vánočními svátky, přichází na scénu další díl oblíbeného seriálu. Tentokrát se pustíme do celkem obsáhlého tématu. Je jím uživatelský vstup z klávesnice a myši, neboť interakce s hráčem je ve hrách velmi důležitá věc. Nově nabyté znalosti následně využijeme k tvorbě FPS kamery.
více
Vytvoř si svou bludišťovku – 4
Tvorba a vývoj
02.12.2007V dnešním díle se blíže podíváme na možnosti třídy ID3DXMesh. Jednou z jejích nejsilnějších stránek je bezesporu schopnost načítat modely ze souboru ve formátu *.X. Do tohoto formátu můžete vyexportovat svůj výtvor z mnoha modelovacích programů. Tak pojďme na věc.
více
Vytvoř si svou bludišťovku – 3
Tvorba a vývoj
25.11.2007V dnešním díle jsem si dal za úkol seznámit vás s vykreslováním objektů a jejich orientací v 3D prostoru. Výsledkem dnešního snažení tedy bude vykreslení modelu čajové konve do námi vytvořeného okna.
více
Vytvoř si svou bludišťovku – 2
Tvorba a vývoj
18.11.2007Týden se s týdnem sešel a my vám přinášíme druhý díl seriálu, s jehož pomocí byste měli být schopni vytvořit vlastní blušťovku. Doufáme, že vás úvodní část, kterou jsme nechali na úvodní stránce přesně týden, dostatečně upoutala a že se s chutí začtete i dnes.
více
Vytvoř si svou bludišťovku - 1
Tvorba a vývoj
11.11.2007Vítejte u nového seriálu z oblasti tvorby her, jehož cílem je seznámit vás v několika následujících článcích s tvorbou trojrozměrných her prostřednictvím jednoduché bludišťovky. Tak račte vstoupit.
více