článek
V tématech:

Pozvánka na GDS 2011 v Praze a krátký pokec se skladatelem Danem Wentzem
Vše je už ovšem minulostí a nový ročník je tu. Z prozatímních informací, které nám poskytli organizátoři, víme, že se bude jednat o opravdu velkou akci. Potrvá od 18. do 20. listopadu, tedy tři dny. Na programu mají být nejenom různé přednášky, ale i workshopy, ukázky z her a možnost si některé věci tak říkajíc „ošahat“. Oficiální program zatím není vystaven, ale měl by se objevit co nejdříve.
Freegame.cz se přeci jenom ptala a dostala velmi příjemné zprávy o návštěvě zahraničních hostů, jako jsou tvůrci casual her JetDogs (ti nakonec nepřijedou, ale "pouze" akci sponzorují) a Dan Wentz, který tvoří a stvořil hudbu do takových maličkostí jako Descent, Freespace, Red Faction, Saints Row nebo Summoner. A právě s druhým jmenovaným se nám podařil maličkatý rozhovor, kde jsme Danovi položili několik otázek kolem jeho návštěvy v Praze.
Ahoj Dane, chystáš se navštívit GDS 2011 v Praze. Jak ses o této akci dozvěděl a kdo tě pozval?
O této zajímavé možnosti jsem se dozvěděl od mého producenta Jana Jirkovského a CEO Marka Rosa. Jsem totiž součástí tvorby hry Miner Wars od jejího začátku. Právě oni mě pozvali, abych se akce účastnil.
Byl jsi někdy v České republice?
Ne, ale na návštěvu se velmi těším. Vlastně jsem nikdy nebyl mimo USA kromě Kanady, ale to se nepočítá.
Mám také v plánu navštívit památky. Je to také obrovská příležitost se podívat na jedno klíčové umělecké místo, které budu mít tu čest osobně poznat.
GDS potrvá tři dny, zůstaneš v Praze celou dobu?
Ano, vlastně budu v Praze od 17. do 27. listopadu. Mám v plánu strávit nějaký čas s týmem, který pracuje na Miner Wars.
Budeš mít nějakou vlastní přednášku?
Ano!
Představíme a předvedeme různé části hry Miner Wars. Budu také nejspíše mluvit o mé osobě, co mě přivedlo k Miner Wars a jak se budu snažit pomoci dostat hru na novou úroveň. Strávím hodně času příští týden přípravou na tuto akci.
Jedna část prezentace bude hlavně o všech mích dosavadních projektech, na kterých jsem pracoval a jak se to vztahuje k mému nynějšímu místu. Myslím si, že právě mluvit o věcech, které člověk dělá teď, je stejně důležité, ne-li mnohem důležitější, než se pouze zabývat věcmi minulými.
Celé interview, kde se budeme hlavně bavit o jeho práci, hrách a mnoha dalších věcech, přineseme po skončení GDS. Také jsme se mimo protokol dozvěděli, že část přednášky bude i o starém dobrém Descentu.
Neměl bych ani opomenout místo konání. Jedná se o prostory Národní technické knihovny v Praze. Počet míst bude nejspíše omezen na 200 nebo 300, ale to se dozvíme až s programem a možností se registrovat na stejném místě. Jakmile bude i rozpis, pokusíme se sepsat něco o každém hostu (pokud budou informace). Zatím se mějte pěkně a doufám, že se na GDS uvidíme.
další články této kategorie
diskuze
František | 17.11.11 v 00:13
Díky ;-)
UnHynek | 16.11.11 v 23:43
FreegameArchive @ gmail . com tam nás můžeš kontaktovat, oficiální email redakce
Twister | 16.11.11 v 22:06
To František: O co se přesně jedná? Mail rád dám, ale trochu nápovědy by neuškodilo :).
František | 16.11.11 v 21:58
Ahojte, dá se někde sehnat email na redakci Freegame? Předem díky.
Twister | 14.11.11 v 21:51
To goddard: V Brně sedím hodně často, ale u "papucha" jsem nebyl. :)
goddard | 14.11.11 v 21:34
offtopic: autor nesedel jsi v nedeli vecer "u zizniveho papouska" v brne? :))
jirka | 11.11.11 v 13:53
díky za skvělý článek
Twister | 09.11.11 v 23:40
Vyšel už kompletní program a započala registrace. Než to hodíme do článku, tak odkaz zatím zde - http://gds2011.ceske-hry.cz/