článek

Ozzie and the Quantum Playwright

Ozzie and the Quantum Playwright

Pátek je den klidu, proto jsme si po několika obtížnějších adventurách pro vás na tento den připravili odpočinkový kousek, který by ale opět neměl chybět ve sbírce žádného příznivce adventur. Ocitáte se v kůži sympatického studenta, na jehož bedrech bude záviset osud školy. Veškeré úkoly mají své logické opodstatnění, budete-li mít přesto s nimi problém, můžete se opět spolehnout na tento kompletní návod!


Pokud jste četli naši recenzi, mohli jste se o hře dozvědět vše podstatné. Jedná se o odpočinkovou hru, která ovšem, podobně jako Apprentice, rozhodně nevyniká svojí délkou. Následující návod tedy doporučuji použít pouze v nouzi nejvyšší. Myslím tedy, že vše podstatné jsme si řekli, proto se konečně vrhněme na samotný návod.















Po úvodní animaci se ocitáte na chodbě východního křídla před pokojem vaší kamarádky Rose. Opusťte toto křídlo a po vaší levé straně uvidíte papírovou kuličku. Použijte ji a vytvoříte tak pěkného papírového jeřába (Origami crane). Seberte ji a jděte do západního křídla ke dveřím pokoje 114 (váš pokoj). Vstupte dovnitř a promluvte si se svým spolubydlícím Gregem. Řekne vám o GWC Plaza. Opusťte křídlo a i celou budovu. V trávě uvidíte ležet ptačí klec. Samozřejmě ji seberte a vypravte se na místo, o kterém vám řekl Greg (na mapě jde o malé místo zhruba uprostřed, znázorněné symbolem otazníku, kde vám jistě do oka padne červená zem společně s malou věžičkou). Po skončení animace se pak usaďte na lavičku a vyslechněte si rozhovor mladého páru. Po jeho skončení opusťte lokaci a na mapě hry zamiřte ke školní jídelně, která je kousek od budovy vaší školy (opět je znázorněná symbolem otazníku). Před jídelnou bude stát demonstrant. Promluvte si s ním a z novinového boxu vytáhněte jedny noviny. Vstupte do budovy. Muži v zeleném tričku ukažte vaši ID kartu a poté seberte banány. Po rozhovoru se šéfkuchařem získáte sendvič. Opusťte opět budovu a vraťte se na mapu hry. V pravé horní části uvidíte malý rybníček a kousek vlevo od něj budovu fyziky (červená stavba, opět ji nejprve poznáte dle symbolu otazníku). Jděte tam a na trávníku uvidíte sedět tři studenty, které prozatím ignorujte. Vstupte do budovy a promluvte si se studentem, blokují vchod do kanceláře. Řekne vám, že vás nemůže vpustit dovnitř. Nezapomene se ale zmínit o svém hladu. Za sendvič by prý byl ochoten i vraždit, proto mu ho dejte a on vás vpustí dovnitř.











Po rozhovoru s doktorem se vraťte na mapu a po chvilce dojde k použití stroje času. Vraťte se do doktorovy kanceláře, kde již zmíněný stroj času najdete v pravé části. Zkuste ho použít, ovšem zjistíte, že nemáte přísun elektrické energie. Vraťte se proto na mapu hry, kde jděte do knihovny. Je to pěkně osvětlená budova v úplném středu mapu (nad GWC Plaza). Uvnitř si promluvte s dívkou v červeném. V pravé časti poté z malého regálu seberte DVD tituly a vstupte do výtahu. V regálu „Biography“ seberte knihu - životopis Williama Shakespeara. Vraťte se do Dade Hall, kde vstupte do východního křídla. K myší díře položte klec a do ní pak vložte kousky síra. Získáte tak myš. Vraťte se ke stroji času a použijte na něj myš a vzápětí knihu Shakespeara. Nyní stačí použít už jen stroj času. Přivoláte tak z minulosti slavného Williama Shakespeara. Řeknete mu, že potřebujete jeho pomoc. Po krátké animaci se ocitáte ve svém pokoji. S novým partnerem jděte před budovu a pokračujte kolem ní vlevo tak dlouho, dokud nedorazíte na staveniště. Promluvte si s dělníkem a seberte lebku, nacházející vlevo od něj. Ve spodní části obrazovky naleznete písek. Použijte na něj papírového jeřába (Origami crane). Docílíte tak pozastavení stavby. Vraťte se zpět před hlavní budovu, ovšem při vaší cestě budete napadeni nebezpečnou veverkou. Použijte na ni oříšky, čím ji uspíte a pokračujte ve svém původním záměru, tedy návratu před hlavní vchod. Opět se odehraje kráká animace a vy se pak ocitnete před Hendersonovou budovou. Promluvte si s představitelkou společnosti a získáte žvýkačky. Poté se objeví Rose.















Blíží se závěr. Opusťte budovu a vraťte se do Ozzyho pokoje v Dade Hall. Na přehrávač (GameSphere) použijte DVD a získáte tak scénář. Vraťte se na mapu a jděte k budově se strojem času. Studentům na trávě ukažte scénář a následně jim dejte několik banánů. O vaše budoucí spolupracovníky se již starat nemusíte. Vraťte se k budově divadla a doktorce Singletonové (ženě v černém) ukažte scénář. Na mapě vaše další kroky nasměrujte do budovy v pravé horní části obrazovky (vpravo od budovy, kde jste použili stroj času). Vstupte dovnitř a jistě vás překvapí gigantická robotí hlava. Promluvte si s ní a jděte zpět k budově divadla, kde si všimněte obrovského keře, který prozkoumejte. V inventáři zkombinujte gumu a noviny, čímž docílíte toho, že noviny začnou hořet a tyto noviny pak použijte na keř. Odkryje se vám průchod. Vstupte do něj a promluvte si s Johnem Archerem. Poté jděte zpět do divadla, promluvte si s doktorkou Singletonovou a už si jen vychutnejte závěrečnou animovanou sekvenci!




artman

autor
/ artman

Publikováno: 21.10.2005


další články této kategorie





diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 5 + 3 =

phanka

phanka | 22.04.15 v 22:04

může být dobré