článek

Ben Jordan Case 7: The Cardinal Sins – návod

Ben Jordan Case 7: The Cardinal Sins – návod

Adventury často způsobí hráčům nepříjemné záseky, kdy neví, jak se pohnout z místa a ze zoufalství zkouší již všechno možné i nemožné. Nejnovější dobrodružství známého detektiva může podobné problémy také přinést.

Série povedených adventur se svérázným detektivem Benem Jordanem v hlavní roli se nedávno dočkala sedmého pokračování. Jestli jste náhodou na sklonku prázdnin jeho vydání zameškali, pak neváhejte a zatím poslední dějství jeho svérázných dobrodružství si stáhněte. Pokud byste si chtěli projít také jeho dřívější případy, využijte naše vymakané vyhledávání.


Ben Jordan Case 7 bych osobně zařadil ke skupině zhruba průměrně náročných adventur. Svůj postup vidíte pěkně v horní liště vpravo nahoře díky bodům. S naším návodem je získáte všechny. Rozhovory doporučuji vždy procházet kompletně, některé odpovědi vám sice k ničemu nepomůžou, rozhodně ale pobaví.


Benův pokoj:

Po úvodních scénách se ocitnete ve svém pokoji. Pro vybavení několika vzpomínek se dotkněte páru bot za krabicemi. V knihovně pozorně prohlédněte fotku, nezapomeňte na zranění na dědečkově krku. Za chvíli očekávejte hovor od Alexandra Renziho, po něm ihned zavolejte Simonovi a Alici. Vaše pouť do věčného města začíná.








Řím – den první:

Promluvte se Simonem v hotelu a vyčerpejte všechny volby. Objeví se vám možnost požádat ho o průzkum na internetu. Tu později mnohokrát využijete. Začněte s vyhledáním informací o Alessandru Renzim. Opusťte místnost, na mapce se dejte na policejní stanici. Promluvte s úředníkem, poté mu vezměte pero z modré misky na stole. Běžte k celám, v poslední je uvězněný chudičký Renzi. V rozhovoru s ním opět vyčerpejte všechny volby. Vraťte se do hotelu a využijte všechny možnosti, které nabízí položka research u Simona. Nezapomeňte se ani poptat na démony.


Simon vám zjistí několik nových adres, které můžete navštívit. Začněte třeba divadlem, kde vás čeká ostraha v podání Usher. Promluvte s ní. Abyste se dostali do převlékárny, musíte prokázat, že patříte k policii. Běžte na místo zločinu, ze země seberte kus papíru. Prohlédněte si i krev a siluetu oběti. Běžte do hotelu a dejte Simonovi papírek (vizitku). Legitimace je hotova. Honem zpátky do divadla, prokažte se Usher a vesele vstupte do šatny. Zatím však můžete vzít pouze magnetofon ze stolku. Při odchodu z divadla potkáte starého známého profesora Jonese. Poté běžte do lokace s krásným kostelem „San Silvestro de Capite“ a promluvte s knězem. Ten údajně nezná Thomase Ryana. Nezapomeňte vyčerpat všechny možnosti rozhovoru a po získání dalších bodíků se vraťte na hotel. Za chvíli zaklepe Benova milá Alice.


Řím – den druhý:

Pokecejte s Alicí. Vydejte se zkontrolovat Renziho do jeho cely. Zjistíte, že spáchal sebevraždu. Před jeho celou leží drobný papírek. V inventáři na něj použijte symbol ruky a najdete symbol. Použijte na něj tužku. Policejnímu úředníkovi řekněte, co se stalo. Dozvíte se informace o lidech, kteří byli u Renziho. Přichází pravý čas na návštěvu profesora Jamese. Vydejte se tedy do lokace Percy’s Hotel a ukažte mu symbol z papírku. Patří ke skupině Knights of Saint Anthony, s profesorem promluvte i o dalších nabízených možnostech. Běžte znovu do kostela San Silvestro de Capite a na nově nabyté informace se optejte zdejšího kněze. Také Simonův počítač vám pomůže v získání dalších údajů o tajemné skupině. Zpět do San Silvestro de Capite, kněz se po vybrání nové možnosti Vatican rozhovoří o tom, že nechtěl lhát, ale jakýsi Vincenzo Bianchi mu přikázal, aby o vyšetřované vraždě nemluvil. Opět využijte Simona v hotelu. Poskytne vám informace o zmiňovaném Bianchim.


Přesuňte se do nové lokace, slovutná Bazilika svatého Petra (Basilica di San Pietro) otvírá své brány! Promluvte s příslušníkem Švýcarské gardy a běžte dovnitř. Další rozhovor – tentokrát se vstřícným kardinálem Genovese. Projděte dále až ke zpovědnici, kde využijete magnetofon. Ten položte na poličku před okno. Kardinále požádejte o zpověď. Tu s ním pomocí magnetofonu nahrajte. Po jejím konci vše zopakujte, zapněte magnetofon a můžete se vzdálit. Jak chytré! Nyní můžete jít do dveří za červeným lanem. Zkontrolujte cedulku u druhých dveří a vstupte do pracovny V. Bianchiho. Symbol z papírku, který jste našli u cely oběšeného Renziho, použijte na zápisník (notepad) na stole. Ornament je shodný! Přečtěte ještě dopis a prozkoumejte „golden box“. Nyní se můžete vrátit do hotelu a požádat Simona o zanesení Bianchiho bytu na mapu. Na návštěvu s sebou vezměte Alici.







Zpovídejte chlapíka, který kouří vedle dveří. Řekne vám, že celý blok marně čeká na návštěvu instalatéra. Ideální příležitost, jak se dostat dovnitř. Musíte ale sehnat vhodný oblek. Přesuňte se tedy do divadla a v šatně si vyberte příhodný kousek. V inventáři ještě z obleku instalatéra vyndejte rukavičku a můžete jít znovu do Hotelu za Alicí a požádat ji o pomoc. Přesuňte se k Bianchimu, nyní se stačí ve zvonku ohlásit jako instalatér. Vstup je volný. Na chodbě se převlékněte (použijte na sebe oblek). Benovi padne jako ulitý! Vstupte do Bianchiho bytu, dojděte do koupelny a můžete zase odejít. Nyní se domluvte s Alicí, která zaklepe a vyruší Bianchiho, když budete znovu v bytě. Získáte tak čas sebrat klíče z háčku vedle lednice.







V hotelu Simonovi řekněte, že Bianchi patří ke skupině The Knights of Saint Anthony. Kamarád vám znovu pomůže, tentokrát odláká Bianchiho z jeho bytu. S klíči se bez problémů dostanete dovnitř. Běžte do druhé místnosti, všimněte si malého dřevěného předmětu na nočním stolku. Nejtěžší puzzle celé hry má následující rozuzlení - zmáčkněte tlačítka: “The lost Galleon of The Salton Sea”, “The Ark of Convenant”, “The lost city of Atlantis” (the island in the middle of the Atlantic) and “The Fountain of Youth“. Zmáčkněte sošku uprostřed. Krabička se otevře, můžete vzít kříž. Náhle se vrátí Bianchi. Naštěstí stále máte instalatérský oděv. Oblékněte si ho a odejděte. Po rozhovoru v hotelu se společně s přáteli přesunete k Bazilice sv. Petra.


Stráž ošálíte díky hereckému představení (performance art) Simona a Alice. Vyčerpejte i další možnosti, jistě pobaví. Rychle do Bianchiho kanceláře! Kříž umístěte do zlaté skříňky na stole, poté ji zmáčkněte. Aha! Bianchi má za knihovnou tajný vchod. Prohlédněte si všechny tajemné předměty ve skříni. Zjistíte, že mají spojitost s Benovi předchozími cestami. Bianchi vás znovu vyruší, tentokrát vyzbrojen pistolí. Poté vás odvede do podzemí Vatikánu. Běžte do místnosti s amuletem a podívejte se pod červené plátno. Vraťte se za Bianchim a zeptejte se ho, co latinský nápis znamená. „Nedotýkat se holýma rukama!“ Štěstí, že jste v obleku nalezli rukavice…Použijte je na amulet. Čeká vás několik scén, které zamávají i s těmi největšími drsňáky.






Sklepení:

Po šoku z událostí se proberete ve vinném sklepě. U sudu je upadlé železo, osvoboďte se! Z velkého sudu upouštějte víno, až se objeví další tajné místo. Seberte železo a s jeho pomocí poklop otevřete. Naleznete tajnou knihu spolku, Ben dostane ránu do hlavy a hra končí.


Nyní se již můžeme jen dohadovat, co přinese další podle plánů závěrečný díl.









Marrak

autor
/ Marrak

Publikováno: 20.10.2008


další články této kategorie





diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 1 + 1 =

NS1NO

NS1NO | 31.05.22 v 13:00

text příspěvku

Drticka

Drticka | 01.06.18 v 12:53

super

betamorgan

betamorgan | 11.11.15 v 18:01

díky :)

Goldenpig

Goldenpig | 30.06.15 v 19:38

ok

phanka

phanka | 23.04.15 v 21:17

dík za návod