článek

100 Doors 2013 - rozlouskněte všechny hádanky - 1. díl

100 Doors 2013 - rozlouskněte všechny hádanky - 1. díl

Sto dveří, sto hádanek a z toho vznikající vysoké procento zákysových míst, kdy vám rozum zůstane totálně stát. Taky už jste zaznamenali fenomén ponejvíce s názvem „100 Doors“? Do dnešního dne vznikl nespočet titulů a různých sequelů, což svědčí o velké oblíbenosti tohoto herního stylu. Každá hádanka je svým způsobem originál a s Androidem v ruce budete dělat nejrůznější úkony, jako třepat, otáčet, naklánět a ani to nemusí stačit. Je to velká zábava s porcí originality, jen ta obtížnost je někdy nad naše síly. Nuže, nezoufejte, vytvořili jsme pro vás návod. Snad vám bude při procházení hrou užitečný.
Pro lepší přehlednost hru dělíme do částí po deseti dveřích. Vrhněme se tedy na první dávku levelů ze hry 100 Doors 2013 pro Android. Vzhledem k množství úrovní jsme se rozhodli uvádět jen ty zapeklitější, kde se člověk brutálně zasekne, nebo nějaké zvláštní aspekty. Děkujeme za pochopení.

Začínáme: úrovně 1-10
Jedny z prvních levelů slouží (nebo by měly sloužit) k seznámení s hrou, jejím ovládáním a k takovému pozvolnému vplutí do hry. Obecně by se dalo říct, že na začátku levelu zkuste vždy mobil otočit (2. level), zatřepat s ním (4. level) nebo sebrat předmět. Specifikem jsou číselné kódy, které musíte vyluštit. Zde stačí zmínit jen 10. level.
10 – zatřepáním displeje najdete skryté číslo, číselný kód pak je 15354


Úrovně 11-20
11 – kód je 4213
12 – zatřepte displejem, seberte kámen, rozbijte sklo a získáte poslední číslo kódu
13 – seberte mřížku a naplňte vodou, poté ji použijte na nulu v pravé části od dveří a dveře se otevřou
14 – oběma prsty současně přejeďte po směru šipek
15 – označte světla dle jejich spojů a po směru šipky na dveřích
16 – zatřepte displejem a je to jasné
17 – seberte „hadí zob“ a vložte ho do misky, toto opakujte čtyřikrát, až se had zcela vyplazí a vy uvidíte číselný kód
18 – podobně jako u 14, oběma prsty současně přejeďte nahoru
19 – koule dejte do té pozice, jaká je namalovaná na kachličkách na zemi
20 – pomocí šipek vytočte potřebná čísla, přičemž vždy musíte kliknout na zelený čudlík

Úrovně 21-30
Už to má celkem říz, co říkáte? A to zdaleka není konec. Legrace už dávno skončila a teď už bude jenom přituhovat.
21 – otevírejte dveře po směru šipek a následně sesuňte poslední dolů
22 – zatřepte, dokud nespadne kladivo, rozbijte zdi, čímž získáte kód i číselník
23 – zhasněte světlo, dostaňte kormidlo do vyznačené polohy a na druhé straně pak zrcadlově
24 – toto je skutečně zmatený oříšek, pro netrpělivé je kód 371295, pro ostatní – musíte umět hrát šachy. Tři sloupce X, Y, Z odpovídají třem figurám a číslo v obrázku odpovídá pohybu, který dělají na šachovnici. Kůň ze stanoviště X přistane na 37, věž (má dva tahy) na 12 a pěšák na 95, což je dohromady náš kód.
25 – v pořadí 4., 1., 3., 2. Klikněte na jednotlivé složky, získáte formu na klíč, který vložíte do pece, přidáte znova železo (4. surovina) a klíč ke dveřím je hotov.
26 – klikáním na okolní panely docilte tolika dílků, kolik ukazují číslice
27 – sáně na zelenou značku, pytel do komína, dárky do ponožek a ke stromku

Úrovně 31-40
31 – vložte zelený míček do boxu, bariér se zbavíte nahýbáním displeje, ale míček se jich během postupu nesmí dotknout
32 – dostaňte šíp z luku k terči, takže jednoduše klikejte na ty šípy, které vedou k terči, přičemž respektujte jejich směr k tomu následujícími
33 – tvoříte dvojce dle věcí na zemi a obrázků, přehled dvojic je: auto – silnice, banán, palma, nůžky – vlasy, králík/klobouk – hůlka, pytel – komín, rakev/šperk – oblek, kolík, upíří zuby, stříkačka – odpad
34 – míček vložte do otvoru, nakloňte a až uslyšíte zvuk, budete moci stáhnout roletu, kde každému z písmen DOOR odpovídá číslo (69911)
35 – kód 2824, princip podobný jako u 11, kdy počítáte úhly v obrazci
36 – solidní psycho puzzlík už na první pohled, čísla nad výtahem označují souřadnice, tedy 1 I 4 znamená 1. sloupec, 4. Člen. Takto získáte čísla 5 I 0, 0 I 6, 7 I 3 / 0, 2 I 0, 0 I 5 a tato nová čísla reprezentují počet kliků na okolních hodinách - 5 (vpravo dole), 6 (vlevo dole), 12 (vlevo nahoře), 5 (vpravo nahoře).
37 – u tohoto puzzlu je údajně odlišný postup, takže zde je obecná strategie: nejdříve chytněte čtyři barevně odlišené rybky, následně podle jejich barvy spočítejte objekty v okolí a máte číslo, které zadáváte v barevném pořadí vašich rybek
38 – toto už je skutečná šifra Mistra Leonarda… číselník odemknete touto kombinaci: 8, srdce, karta uprostřed (změna), 10, kříže, karta uprostřed (změna), kluk, srdce, karta uprostřed (změna), eso, káry, karta uprostřed (změna) a král, piky karta uprostřed. Do toho vložte čísla 61191718.
39 – kód 72112, nahněte a zatřeste displejem, koule napadají do děr, tabulka udává, jak počítat úhly, z nichž dostanete čísla
40 – néé, čísla už néé… každé hodiny mají jiný počet kliků – 7, 9, 10, 8, poté vyřešíte rovnice zapsané na dveřích (8, 9, 10, 7) a výsledky spojíte – tedy hodinám se 7 kliky patří rovnice s výsledkem 7 a to číslo, které ji přísluší, zadáte do hodin… jestli jste se v tom neztratili, pak je výsledek takovýto: vlevo nahoře – dva kliky, vpravo nahoře – 4 kliky, vlevo dole – 6, vpravo dole 3…

41-50
41 – na šipce stiskněte nejdříve pravý a pak levý roh, čímž získáte čtvereček, který vložíte na prázdné místo nad dveřmi, další čísla do kódu získáte sečtením tvarů kolem dveří (7914)
42 – otočte mobil obráceně, získáte nůž, přeseknete lano a pochodní zapálíte papyrus nad dveřmi, pak ještě přesekněte lano u opony a povytáhněte, kombinace odpovídajících symbolů vynásobíte a máte heslo
43 – heslo je 81231 a postup, jak tento level rozlousknout, jsem bohužel nezjistil, máte-li řešení, směle s ním sem
44 – najděte čtyři kousky na hrací ploše, de facto stačí pečlivě protapat hrací plochy, tyto kousky seřaďte od vrchu dolů dle prostředí, které znázorňují, přičemž jediná hvězda musí být úplně dole
45 – v časovém limitu naházejte všechny zelené kuličky do díry a dveře se otevřou
46 – vezměte zelený míček a dejte ho na šedý čtverec, stiskněte zelený čudlík, znova vezměte zelený míček, dejte ho na šedý čtverec, otočte zařízení vzhůru nohama a lehce zatřeste
47 – tady musíte položit předměty tak, abyste měli na obou miskách stejnou váhu, další dva předměty najdete zatřepáním a za světlem nahoře, pokud nechcete hledat řešení, na levou misku dáte sáně, 3kg závaží a činku, na pravou misku 4 objekty zbývající
48 – trocha fyzikálních zákonů o Zemi, každý řádek představuje určitý fakt o naší Zemi - tvar, za jak dlouho oběhne apod. nechcete-li hledat řešení sami, pak první řádek je kruh, druhý 24, třetí je 3 a čtvrtý je šedý Měsíc
49 – klasické školní „malování jedním tahem“, kdy musíte rozsvítit všechny čudly, nápovědou jsou linky, které udávají a určují, kam můžete jít, takže to zase není tak jednoduché, řešení je takové: červená nahoře, zelená, červená, zelená, žlutá, modrá, modrá, červená, žlutá
50 – tady mám malé podezření na bug, při hledání dvojic se symboly po každém pokusu mění, takže niky není na stejném místě ten symbol, který tam předtím, naštěstí ale nemusíte nic hledat, dveře se dají zpřístupnit tak, že vícekrát po sobě tapnete na dané políčko, tímto způsobem odstraníte z hrací plochy všechny bloky a jdete dál




Kacirek_Donald

autor
Dominik Wetter / Kacirek_Donald

Publikováno: 30.05.2013


další články této kategorie





diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 5 + 1 =

NS1NO

NS1NO | 31.05.22 v 13:00

text příspěvku

Drticka

Drticka | 22.05.18 v 10:34

to je muj šálek kávy

maki | 25.06.17 v 22:07

U levelu 9 mi nejde odstranit druhy hrebik

Jana-Šibravová

Jana-Šibravová | 16.02.17 v 19:20

to není špatné

betamorgan

betamorgan | 11.11.15 v 18:01

super návod :)

voky15

voky15 | 22.09.15 v 07:45

hodně přemýšlení

Goldenpig

Goldenpig | 30.06.15 v 19:36

Přemýšlení

zlokop

zlokop | 17.06.15 v 19:12

Tadle hra mě hrozně baví :)

Petosko

Petosko | 30.05.15 v 22:55

To dobrá hra :)

phanka

phanka | 09.04.15 v 15:16

návod super

Johny | 24.11.13 v 22:54

lvl 50, rovnale symboly som nasiel podla navodu na podlahe a dalsie su sumerne

Andrea | 22.11.13 v 15:17

Jaká je kombinace šipek ve 32 lvl... nemohu ji rozluštit...

erika | 22.10.13 v 23:15

lvl 57.... už fakt neviem ako ho prejst..poradite mi prosim ?

Josef | 05.10.13 v 20:35

lv. 50 - symbol jsou umístěny souměrně - levý horní roh a pravý spodní atp. ..

Michaela | 16.09.13 v 13:57

http://www.youtube.com/watch?v=QoXQqoodisY Doporučuji, naprosto skvěle znázorněno :)

Kacirek_Donald | 10.09.13 v 18:38

simi: Díky :).

papy | 10.09.13 v 15:31

už nepotřebuji děkuju:D

papy | 10.09.13 v 15:30

level 28?vůbec to nejde prosím

simi | 13.07.13 v 14:11

level 43 (/=cervena, + = modra, * = zelená, - = fialova). Doplnime cisla do policek 2‹3‹4, 6‹7‹8, 3‹4‹5, 4‹5›4 tedy dle ukončení kabelů je to +‹3‹/ , +‹7‹- , *‹4‹- , *‹5›/ . Dále postupujeme dle poradi symbolů na podlaze: zleva do prava je to +*-/ Sečteme čísla znázorňující plus, vykrátíme čísla pod krát atd. Tedy 2+6 = 8, 3*4=12, 8-5=3, 4/4 = 1. Výsledek 81231