Magazín - Články - Interview

Amber
Interview
18.01.2007Po dlouhé době vám přinášíme rozhovor s vývojářem, který žije daleko za hranicemi České a Slovenské republiky. Vyzpovídali jsme člověka, který si na nás udělal čas až v dalekém zámoří. Nevíte o koho jde? V tom případě neváhejte a pusťte se do čtení následujících řádků...
více
S. A. Y & Cardhalia 2
Interview
12.01.2007Kdo se zajímá o českou freescénu delší dobu, jistě mu neuniklo vydání „nostalgicko - atmosférického“ projektu Cardhaila, zřejmě prvního pořádného českého dungeonu, ke kterému došlo zrhuba půl roku zpátky. Tvůrci se ale kladnými hlasy rozhodně ukolébat nenechali a pustili se do prací na volném pokračování… Více už v samotném interview.
více
Prohibited (nejen) o Sinfull Night
Interview
02.11.2006Jaký asi tak bude rok 2007? Z pohledu freewarového hráče určitě sladký… Za dobré konstelace hvězd by totiž měly spatřit světlo světa tituly jako DeMorte, Until I´m Gone, …a čerstvý podzimní šok, nesoucí jméno Sinfull Night. Právě s jeho autory jsme si povídali v posledních dnech, takže pokud vás tato graficky skvostná žánrová míchanice zajímá, čtěte určitě dále.
více
Filip Kraucher
Interview
07.10.2006S Fiolou jsem si povídal převážně o serveru Velkej Chytrák. Došlo však ale i na ostatní témata; za všechny například vývojářský tým Fiolasoft. Zajímá vás víc? Pak čtěte dále...
více
Marwin o Proces Software
Interview
03.10.2006S Marwinem, jakožto leaderem týmu Proces Software, jsem si povídal o vývojařině, programu Game Maker a spoustě dalších věcí. Pokud vás právě tento rozhovor zajímá, pak rozhodně čtěte dále.
více
Crazy Animals
Interview
18.09.2006Pokud patříte k lidem, kterým ze všeho nejvíc voní benzín a neváhají se podobným způsobem vyblbnout doma za monitorem, jistě vám neunikla povedená Stuntsoidní drandírna od grupy vysokoškoláků, na internetu vystupujících pod jmenovkou Crazy Animals.
více
DespeRadoX & Moribund World
Interview
24.08.2006Na podzim 2005 vyloupil Becherovku s vesmírným eposem Space Merchants: Conquerors, v letošním ročníku se o to pokusí prozměnu se hrou, silně evokující vzpomínky z legendárních Falloutů. Kdo? DespeRadoX, hlavní designér a programátor DataWebu, za kterým jsme si byli tak trochu virtuálně popovídat. Vše v původním znění. Více už v článku samotném.
více
Likandro o Lovci Krys
Interview
12.08.2006Přestože Likandrova vážnější fantasy záležitost nevzbudila až tak kladný rozruch, jak by si jistě přál, v žádném případě se nejedná o hru, kterou by se vyplatilo s frajerským pohledem přehlídnout. Autor se rozpovídal nejen o hře, ale i o sobě samotném.
více
Stanley & TjestStudio
Interview
18.07.2006Banda nadšenců, více než půl roku vývoje a nakonec sedm pěšáků, kteří se dobelhali do cíle. Slůvko "dobelhali" berte ovšem jen obrazně, protože výsledkem je rozhodně prvotina nadprůměrných kvalit. Více už v rozhovoru samotném, k němuž ochotně usedl generál Stanley...
více
Tony Sawer & Xixiho dobrodružství
Interview
23.06.2006"Nechť vzplane světlo...", řekl si asi jednou Tony Sawer a začal krom DeMorte s grupou podobně nadšených lidí z branže pracovat na roztomilém a veselém nápadu, kde to hýří barvou, která je pro ono zmiňované DeMorte tabu - ano, je to zelená. Více už v samotném článku, ke kterému přispěl nejen Tony, ale i jeho ochotný spolupracant PA_trick...
více