recenze

Bump
V Bumb můžete počítat s něčím podobným. Na vlajky se ale nehraje, svou roli tu dnes sehrají koule. Ty se různě povalují po dané mapě a na rozdíl od vlajek v CTF nejsou ničím majetkem. Vy prostě musíte danou kouli uchopit (na jeden záběr lze pochopitelně přibrat i více koulí) a nasměrovat ji do své základny. Když se vám takto podaří získat všechny, dané kolo vyhráváte. Bohužel jsou zde stejně hladoví soupeři, kteří vám jen tak něco nedarují. Mohou být jednak řízení umělou inteligencí, ale také živým člověkem, protože je zde implementována plnohodnotná podpora multiplayeru.
I když na překypující efekty příliš často u her nedávám, zde musím říci, že jsem byl mile překvapen možnostmi, které Bumb nabízí. Po jednotlivých mapách se totiž pohybujete velmi rychle a existuje hranice, kdy se vám pomalu, ale jemně začne rozmazávat obraz a ve vás to pravděpodobně probudí další emoce. Vypadá to neskutečně zajímavě a skvěle to navozuje tu správnou závodnickou atmosféru, kde vyhrává jen ten nejpohotovější.
stáhnout hru
- rychlá a dynamická hra
- kvalitní efekty
- multiplayer
- vyšší HW nároky
- několik drobnějších chybiček
- vydáno:02.08.2008
- autor: DigiPen
- jazyk:en
- požadavky:PIII 1GHz, 192 MB RAM, 3D VGA
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:1200
- multiplayer:Po internetu, po síti IPX
- velikost:18MB