recenze
Wack-a-rat
Hra má docela nápad, ale toť vše. Občas vás Ládin počastuje nějakou poznámečku, ale po čase jsou slogany nudné (nice hammer but you missed me! př.), opakující, mnohdy splývají a říká je jeden, mně nesympatický, hlas. Hudba zde je zastoupena ve formě „arabské odrhovačky“, kterou bych si jistě na mobil nestáhnul. Minuta je málo, a tak zde jsou vteřiny navíc a speciální (americké) útoky, které je možno spustit za určitý počet bodů a prodlužují hru do bláhové naděje lepších vteřin (jenom ne díkybohu zítřkům). Tyto uvedené, chcete-li, bonusy se mohou opakovat maximálně 3x. Pak hra nepochopitelně končí. Získáte nejlepší možné hodnocení, kterým se pochlubíte jen někomu kolemjdoucímu u vás doma, neboť skóre se nedá ani uložit a ani odeslat. Nejvyšší mety lze dosáhnout už po třetím hraní, takže pokud máte alespoň 1 prst na klikání tlačítkem myši, za 10 minut jste americký hrdina.
Vzhledem k tomu, že žiji v České republice, hra by byla mnohem přijatelnější ve verzi s Topolánkem nebo Paroubkem, protože jediné, co mám společné s Amíkama je to, že vím, jak se píše McDonald. Naprostá absence zábavy dělá z dobrého nápadu hru jen pro vlastenecké Američany a pouťové maniaky.
stáhnout hru
- nápad
- stereotyp
- omrzí
- vydáno:18.08.2006
- autor: VertexGames
- jazyk:en
- požadavky:PII, 64 MB RAM, 3D karta
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:682
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:7.56MB