recenze

Dungeon Master: Return to Chaos
Tentokrát je ale řeč o nečem jiném. Dungeon Master: Return to Chaos je, jak již ostatně název napovídá, předělávkou slavného Dungeon Masteru, jenž si svou největší slávu odbyl už před lety. Jeden z nejzářivějších klenotů herního průmyslu tak nečekaně ožívá, a dává vzpomenout všem pamětníkům. Celá hra je totiž tvořena s naprostou přesností, takže se dočkáváme stejné grafiky, stejných nepřátel, stejných předmětů a pochopitelně také stejného systému hry. Jedním slovem paráda…
Ačkoliv je docela dost možné, že kdekdo nad dnešním titulem jen chabě „ohrne nos“, jsem přesvědčen, že nemalé procento hráčů potěšíme. Jak už bylo řečeno výše, technické zpracování je velice podobné originálu – grafika je typicky v nízkém rozlišení, hudební kulisa také nepatří k nejlepším. Přesto však můžeme autorům jen a jen děkovat…
stáhnout hru
- klasický dungeon
- dlouhotrvající hratelnost
- není pro každého
- vydáno:20.01.2006
- autor: George Gilbert
- jazyk:en
- požadavky:300 Mhz, 32 MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:5016
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:2.8MB
diskuze

Petulinda | 12.11.17 v 14:22
text příspěvku

PavelH | 03.12.16 v 01:23
Zajímavá hra.
Lenka | 12.06.07 v 20:28
nazdarek:)) jsem na konci hry a nevím, jak zabít černokněžníka, pomůžete mi někdo? prosím, prosím:)))
j3st3r | 21.05.07 v 16:08
nevíte jaká je to verze?
na ofiku je zatim v0.45 a v ní i DM2, ale ten má zatím i pár much
http://ragingmole.com/RTC/
Tavvva Capoblud | 01.05.07 v 19:19
Tos ... to ze nemuzes kouzlit muze znamenat dve veci. Budto sis vybral bojovnika, ktery nema dostatek many a nebo sis nepridal runy intenzit a runu FUL do kouzelne knihy. Musis si knihu strcit do prave ruky a pak v bojovnikove strance pri soucasnem drzeni svitku kliknout do te knihy. Seda runa by mela zcernat.
Tavvva Capoblud | 01.05.07 v 19:15
Tak SAVEs se ukladaji do adresare modules ... DM.SV0 az DM.SV7 ... ty dvere s osklivym napisem se musi rozsekat :) Achhhh ... tak jsem to za vikend opet doparil :) Ta finta s pridavanim run do knihy je fakt oproti originalu dost fikanost. Nuti to cloveka pouzivat luk, dyky, hvezdice a magicke predmety, ktere jsem v originalu prakticky nepouzival. Taky pridali "presvetleni", kdyz clovek trenuje wizard level na svetle (fakt pekna finta). Taky se jinak pohybuji priserky ... muzou se roztrhnout z jednoho policka na vic a muzou se do jednoho sloucit i dve ruzne priserky.
Autori taky fikane po pouziti lana mimo diru dali tentokrat delsi prodlevu, takze nejake rychle trenovani ninja levelu se nekona :) Jinak jsem v me starsi verzi DM taky nezaznamenal, ze by mi RUSTER udelal ze zbrani kupu sracek. Bylo to prijemne osvezeni. A diky lehkym upravam jsem byl stale lehce v napeti.
Kolik | 31.01.07 v 15:29
Chtel jsem se zeptat, jak je to z kouzlenim. Jsem uz v druhem patre, nasel jsem kouzelnou knihu, runu na svetlo (FUL) a stejne porad nemuzu zakouzlit vubec nic... Pomoc!
Messa1 | 05.11.06 v 15:16
jo a dvere sli i nasilim.busit,busit,busit,ale musi byt drevene!
Messa1 | 05.11.06 v 15:06
nevi nekdo kam se ukladaji savesy?
Tygr | 05.07.06 v 15:26
Já mám dojem, že nějaké dveře se daly otevřít kouzlem na otvírání dveří, ale jak je ta kombinace si teď z hlavy nevzpomenu :o) Takže to by mohl být případ i těchhle dveří
jurobezmena | 29.04.06 v 13:32
otial sa už nedostaneš ja som sa tam tiež sekol musíš si nahráť staré save alebo hrať ozačiatku
kulda II | 25.03.06 v 17:06
Jo stara zalezitost jeste z atarka.Tak jsem uz zapomel jak na to a skejsnul sem pred dverma kde je napsano Dont let dor fold down stop you.Pomoc uz jsem vyskousel vsechno>>>>