recenze
Trismania
Samotnému Tetrisu se myslím nemá cenu nějak zvláště věnovat, proto opět odkážu na můj starší článek, kde je vše podrobně rozepsáno. I kdybyste ale na něj neklikli, nepochybuji o tom, že toho o Tetrisu bude vědět spoustu. Na mně ale nyní je, pokusit se vám popsat, proč byste měli věnovat svůj drahocenný čas právě Trismanii, v čem je oproti konkurenci jiná? Když nad tím tak přemýšlím, je to právě ta snaha týkající se spojení několika subjektů dohromady. Když si to tak vezmete, valná většina „tetris-like“ her je buď dvourozměrná, anebo trojrozměrná. Zde si můžete kamerou rotovat prakticky dle libosti a hru si tak připravit dle představ. Za velkou výhodu považuji i v perexu zmíněný level editor. To je pro případ, jste-li hračičky a chcete si gamesku opravdu maximálně přizpůsobit.
Abych byl ale zcela objektivní, pokud čekáte, že Trismania bude nějakým způsobem revoluční nebo nějak extra inovační, musím vás bohužel zklamat. Jde o kvalitní hru, ovšem jste-li přesyceni všemi těmi Tetrisy, dnes příliš potěšeni nebudete. Pokud přesyceni nejste, je pravděpodobné, že se na určitý čas bez problému zabavíte. A o to tu jde především.
stáhnout hru
- námět
- zpracování
- nic výrazně inovativního
- vydáno:03.09.2008
- autor: GAD Zombie
- jazyk:en
- požadavky:PIII, 128 MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:837
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:2.4MB