recenze

Sokoban 3D
A o co že vlastně ve hrách typu Sokoban jde? V omezeném prostoru (často se podobá malému bludišti) se nachází několik předmětů či beden, které musíte všechny dotlačit na předem určená místa. Není to žádný špás, protože jak jsem výše uvedl, prostor k pohybu je velmi omezen a tak je nutné logicky přemýšlet, abyste si nezastavěli cestu nebo naopak neumístili předměty (či bedny) do míst, odkud je už nikdy nedostanete.
Mnou zde dnes recenzovaný Sokoban 3D pochází z dílny autora Briana Postmy, který se zabývá tvorbou remaků legendárních her z osmdesátých let. Většinou je přináší ve vlastním aranžmá a často lze v jeho gameskách měnit úhel pohledu z 2D na 3D. Ani Sokoban 3D v tomto směru není pozadu a navíc můžete hrací plochu otáčet o 90 stupňů, abyste si vše dokonale prohlédli a neudělali chybu.
Máte-li rádi logické gamesky, tak Sokobana 3D rozhodně vyzkoušejte. Je to po dlouhé době další povedený remake Sokobana...
stáhnout hru
- zpracování
- hratelnost
- možnost měnit pohled z 2D na 3D a naopak
- vyšší hardwarové nároky
- vydáno:28.10.2007
- autor: Brian Postma
- jazyk:en
- požadavky:P 800 MHz, 64 MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:1521
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:0.37MB
diskuze

kokosmen265 | 28.01.15 v 04:17
jak v bludišti narazíš na překážku jsi v čudu
Zdeněk Dvořák | 01.02.09 v 14:15
Vynikající hra Sokoban zám ji opravdu z osmdesátych let