Tento - další z nekonečné řady předělávek tetrisu - nepřináší žádné inovace. Stejné kostky, příjemná grafika, pohodlné ovládání a stejný herní princip jako jinde. A také stejně vysoká hratelnost a high-score list. Prostě tetris, jak ho máme rádi, jak jsme na něj zvyklí.
Tetris (tedy ten původní) vznikl již v roce 1985 v bývalém Sovětském Svazu na tamním počítači známém jako Electronica 60. Autorem původní hry je Alexej Pajitnov, ale protože v SSSR neexistovaly tehdy softwarové patenty, gamesku začali předělávat jiní programátoři na všemožné ostatní softwarové a hardwarové platformy a dnes lze tetris najít v mnoha provedeních snad na všem, co má displej nebo monitor. Většinou sebou ale tyto klony původní gamesky nepřináší žádné inovace a přesto jsou stále velmi zábavné jako původní logický rychlík z osmibitů. To s tou zábavnosti platí i o mnou zde právě představované gamesce ADSoft Tetris. Vaším úkolem zde opět nebude nic menšího než z padajících kostiček stavět celistvé řady. Pokud se vám takovou řadu povede postavit, tak zmizí a kostičky, které jsou nad ní spadnou o řádek dolů. Čím více řádků postavíte, tím budete mít více bodů a o body tu jde především. Kolik jich nasbíráte vy? Zkuste to...