recenze

Stickman Escape

Stickman Escape

Stickman Escape je klasickou plošinovkou, u které byste příběh, či snad příjemné technické zpracování, hledali marně. Přesto má však titul co nabídnout – autoři týmu Helix Games vsadili na originalitu a hratelnost a ve výsledku vydali velice zajímavý titul.
Základem dobré a úspěšné hry nemusí byt nutně jen zářivé technické zpracování. Klišé tak ohrané, že je mi skoro až trapné ho zde uvádět. Přesto jsem se neudržel a konkrétně u dnešního titulu jsem ho použil. Stickman Escape totiž neoplývá nejlepší grafikou, zvuky a dokonce i nějaký příběh byste zde hledali marně. Pokud se však řadíte mezi příznivce ryzí originality, vkusně doplněné čistou hratelností, pak jste na správné adrese.

Stickman Escape je klasickou, na první pohled ničím nevýraznou hopsačkou, která se může zpočátku prezentovat téměř odpudivým dojmem a každý hráč jí nejdříve musí přijít na chuť. Až se tak stane, odmění se vám mužíček Stickman perfektní hratelností, kterou zaručuje především hrstka inovativních prvků. Předně se jedná o možné proměny hlavního hrdiny – je možné proměnit se např. v kuličku, či ve vysoko skákající postavu.

Ne vše je ale zajímavé, a především pak chvályhodné. Titul obsahuje poměrně značné množství tzv. bugů, tedy chybiček v programu, které místy dokáží pořádně potrápit. Holt hra v Game Makeru. Grafické zpracování se nese v silně průměrném duchu, dalo by se říct skoro až podprůměrném. Koneckonců, přesvědčte se sami z přiložených obrázků. Mnohem lépe však uděláte, pokud si hříčku Stickman Escape stáhnete – možná právě vás překvapí příjemnou hratelností…

stáhnout hru

diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 4 + 5 =

Triple T | 26.10.05 v 20:23

Popravde jsem to tusil. ;)
Helix Games: "Main Features:
-Metroid-style upgrade system" (jenom pro poradek) Neni zadne tajemstvi, ze tenhle system neni ani originalni, ani inovativni.

ladislav nosákovec | 26.10.05 v 12:08

ehm, pokud jste vsiml co je tam napsano, tak ano, myslim to vazne...

Triple T | 26.10.05 v 09:07

+ originalita
+ inovativní prvky
+ hratelnost

ehm to nemyslite vazne, ze ne? Originalni a inovativni byly prvky vylepsovani hlavni postavy v Metroidu, mene uz ve vsech jeho klonech. Pokud pisete o hratelnosti vyplyvajici z techto prvku, souhlas, ale mezi GM hrami patri tahle hra napriklad ovladatelnosti k prumeru.
Ackoli je technicke zpracovani hrozne, musim priznat, ze prave diky prvkum Metroida jsem se pri hrani vcelku bavil, coz uz se o vetsine GM her rict neda.


galerie

Stickman Escape Stickman Escape Stickman Escape Stickman Escape