recenze
Pak Person 3D
Začnu trochu odjinud - 12 levelů. Tolik úrovní má tento třírozměrný „kloník“ ve svém adresáři. Názvy jako „Ninja level“, „Zombie level“, „Robot level“ či „Pirate level“ zcela konkrétně napovídají, o čem bude řeč, a rozhodně nic nenalhávají. Graficky příjemná hra opravdu mění interface level od levelu, takže ve výše uvedených úrovních doopravdy narazíte na ninji, zombie, piráty nebo roboty atd.atd. Herní screen je navržen tak, že vidíte (a procházíte) pouze malý kousek labyrintu, což při rychlosti pohyblivých potvor hráče motivuje být neustále ve střehu. Ono takové setkání nepřináší nic radostného, což je věc známá a stará jako Pacman sám. Opakovat princip Pacmana je zbytečnost, takže jen upozorním na různé pasti a pastičky, které nám zvláště v pozdějších levelech znepříjemňují život stejně kvalitně, jako potvory. Naopak – plusem se jeví býti „výtahy“, které nám umožňují na chvilku zmizet z dosahu nebezpečí. Pacman tady může dokonce s naší pomocí i skákat, což zajisté ocení pomalejší jedinci v okamžiku, kdy jsou ze všech stran totálně sevřeni ve smrtícím potvorném stisku. Autoři hru – jak jsem se dočetl – nadále rozvíjejí a vylepšují, takže bychom se v některé z příštích verzí mohli dočkat i multiplayeru.
Mňo, pokud jste to doklepali až sem, nezbývá nic jiného, než stahovat a hrát. Názor si jistě uděláte sami v praxi a doufám, že se nebude příliš lišit od mého. A ten říká. „je to sice neoriginální, leč příjemná hra“.
stáhnout hru
- zajímavá grafika
- hratelnost
- neoriginální
- vydáno:18.01.2006
- autor: Peter Hellmuth & Flynn Burklin
- jazyk:en
- požadavky:PII a vyšší, 64 MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:1006
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:21.6MB