recenze

Jump and Run

Jump and Run

V dobách, kdy se to v hráčských domácnostech hemžilo osmibity a amigami, byly hopsačky málem pupkem světa. Pak ale začala řádit nVidia, ATi a třetí prostor... a tyhle hry zmizely. Dnes máte poměrně vzácnou možnost přesvědčit se, jak by Mario, ježek Sonic a další vypadali ve světě, obohaceném o třetí rozměr.
Jump and Run je rohodně zajímavá, a ač nevyrovnaná, tak ve výsledku stále kvalitní hra, která na Caiman Easter 2006 utrhla až dvaatřicáté místo.

Vaším úkolem tentokrát není nic většího než přeskákat na úplný konec hry - a že nebude blízko. K tomu vám bude dopomáhat poměrně inteligentní systém savepointů a (na obtížnost "easy") celá stovka životů, což je opticky možná super, ale ve hře... však uvidíte. :) Jump and Run je hrou poměrně komplexní, s velkým množstvím rozličných plošinek a překážek a propracovaným a hutným hudebním doprovodem, několika pěknými "wow!" efekty, ale na druhou stranu obsahuje i průměrnou fyziku, opravdu nepěkně rozpixelovaná pozadí, nemožnost koukat se na svět za pomocí myši jako ve FPSkách. Což by na druhou stranu dopadlo kdovíjak.

Co dodat? J'n'R je velký kus solidně provedené práce, ale zároveň ukazuje ty nejmarkantnější důvody, proč 3D plošinovky jako takové vyjma pár nepovedených pokusů ála Prince of Persia 3D prakticky nikdy nevznikly. Dnes se ale vzhledem k nulové ceně jedná o zaručený download - a pokud jsem vás přesto nepřesvědčil, vždy můžete sáhnout po klasice jako Sir Fred nebo The New Satan Sam...


stáhnout hru

diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 3 + 3 =


galerie

Jump and Run Jump and Run Jump and Run Jump and Run Jump and Run