recenze
Alien 8
Ovšem když už jsem nakousl tu grafiku: V tomto případě se nejedná o pohádkový pixel-art, nýbrž o uhlazené předrenderované prostředí, které celé působí silně kovovým dojmem. Což je vzhledem k tématu hry samozřejmě účel, hrajete totiž za robota, který má za úkol v daném časovém limitu najít určité součásty a roznést je k příslušným přístrojům, které obsluhují hibernaci posádky. V tom vám pochopitelně brání několik typů zabíjecích kostek, rožličně se chovající potvory, propadající se plošinky, výtahy a tak podobně. Počítejte s tím, že ze začátku budete rádi, když s daným počtem životů doručíte jeden čip a vaše schopnosti se budou zlepšovat jen pomalu, neboť pro většinu místností se budete muset učit úplně nové postupy, což je sice výhoda, jenže hra je opravdu těžká a to většinu dnešních hráčů odradí.
Co se týče zvukové stránky, sample „umírající robot“ vás nejspíš po pár minutách hraní bude vytáčet do ruda, ale hudba je velmi povedená, až snad na to, že při každé smrti se zastaví a následně spustí znovu. Zajímavý detail který mě potěšil je také začátek z písně We are the robots od Kraftwerk u game over animace (která se dá díky bohu přeskočit, znechutit si Kraftwerk je to poslední po čem toužím:-). Plusem je také to, že hra funguje bezchybně a nepadá, v průběhu hraní jsem nenarazil na jediný bug. Příjemná je i možnost uploadovat high-score na internet, ovšem já osobně jsem se neodvážil trhnout si ostudu. Pokud jste ale zažili éru ze které Alien 8 pochází anebo jste jen hardcore hráči, jistě vás nezklame.
stáhnout hru
- grafika
- věrnost originálu
- velmi dobrá hudba
- krutá obtížnost
- lineární
- vydáno:11.05.2008
- autor: Ignacio Pérez Gil, David Olias Suárez
- jazyk:en
- požadavky:CPU 400MHz, 128MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:469
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:11.9MB