Space Invanders namíchané s RPG a karetním principem podobným Magic: The Gathering? Zirconia 2: Battle je přesně takováhle kombinace a věřte mi, že je to vážně skvěle hratelný a velmi inovativní kousek.
Ano, je to přesně tak, jak jste se mohli dočíst z perexu - v téhle hře je opravdu v přesně vychytaném dávkování nakombinované všechno, co jsem zmínil. Ačkoli při samotné hře jde nejvíc o střílení a uhýbání nepřátelům, v zákulisí je to alchymie a strategie. Do boje totiž vyrážíte s jedním z několika vozítek. Výběr je opravdu široký, od kosmické lodě až po Jukebox. Po vybrání vozidla vás čeká ještě výběr balíčku karet, které budete moci hrát během souboje. Na výběr jsou balíky jedno, dvou i tříbarevné, obranné i útočné.
Potom začne samotná hra. Nebojujete vlastně ani tak proti svému soupeři, protože na to, abyste vyhráli, se musíte déle "udržet v sedle" (vydržet déle na živu). A právě k tomu vám pomáhají ony karty, které vám například vyvolají štít, zvýší sílu anebo kadenci. Po souboji rozdělíte jako v pravém RPG získané body k jednotlivým vlastnostem a jedete dál...