recenze

X-Goku

X-Goku

Obdoba populárního DragonBallu pocházející z Game Makeru. Takové dílo představuje plošinovka X-Goku, ve které na vás čeká několik obtížných úrovní, které prověří vaše základní hráčské schopnosti, které u plošinovek potřebujete a také vaše nervy.
Pokud jste hráli a obdivovali Dragon Ball Z- Challenge nebo některou z dalších her ze série DragonBall, měli byste být s X-Goku celkem spokojeni, neboť nabízí vše tak, jak to již znáte od některého z předchůdců. Série DragonBall disponuje hlavně svou originalitou a dynamikou, která nebude chybět ani dnes. Avšak příznivci běžných plošinovek se do dnešní hry asi tak nepohrnou, neboť je třeba vědět, že do Robocopa 2D nebo Diabla 3 má X-Goku docela daleko a myslím, že s touto konkurencí se nedá bojovat za pomocí GameMakeru, ze kterého hra pochází.

Po spuštění na vás čeká klasické menu ala GameMaker. Na výběr toho příliš nemáte, ale hlavní je, že se můžete pustit hned do hraní. Hned na začátku se setkáte se dvěma typy nepřátel, které budete potkávat velmi často a ujišťuji vás, že se vám přímo znechutí. Jakýkoliv dotyk vás totiž stojí život a také pozici, do které jste se dostali, neboť začínáte od znovu nebo od místa s logem X-Goku, které symbolizuje checkpoint.

Na likvidaci nepřátel máte hned tři možnosti. Tou nejpoužívanější bude asi vaše zbraň, kterou můžete střílet na obě dvě strany. Její používání je však limitováno hodnotou power (levá horní část obrazovky). Tu si dobíjíte sbíráním předmětů. Pokud jste bez power, tedy bez síly, musíte využívat druhý útok – po „Mariovsku“, tedy skočit na nepřítele, čímž ho eliminujete. Ale ne na všechny protivníky smíte skákat, takže pokud budete už opravdu koncích, využijte třetí zbraň – silové pole, které se kolem vás na chvíli objeví a zničí vše kolem vás. Má však jednu větší chybu. Ve chvíli kdy ho použijete se nesmíte pohybovat, neboť toto pole nejde s vámi, jak by správně mělo, ale zůstává na místě, kde jste ho použili...

Co mi na hře sedí, je možnost vybrat si cestu, kterou se vydám. Na každé na vás čeká trochu rozdílné prostředí a jiní protivníci. Mně např. vůbec nesedí létající potvory, ke kterým se nesmíte ani na milimetr přiblížit. Občas vás také dostanou do situace, kdy můžete využít jen silové pole nebo zemřít. Životy sice můžete sbírat i během hry, ale pokud se dostanete daleko, bude vás každá předchozí ztráta mrzet. Grafika nebyla nikdy v GameMakeru příliš propracovaná, takže je i dnes celkem slabá, ale hra je dobře hratelná a splňuje ty základní možnosti plošinovek, které máme rádi.

stáhnout hru

diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 3 + 5 =

a | 14.07.06 v 23:57

a

zavodka | 18.04.05 v 15:17

Souhlasím, je to blbost na druhou, ale zajímalo by mě, jestli jde vyrábět hry bez nějakého editoru nebo programu, který určitě nemám. ZDAR

michal | 13.03.05 v 10:46

jaj mám se blbje

Sllash | 12.03.05 v 11:49

Hodně sráčská hra v GM dělám sám a vytvořil jsem daleko lepší hry(CS-strike2Dbeta) a to dělám sám a né žádnej vyvojovej tým. ZDAR


galerie

naše databáze obsahuje: 26 944 her

Sponzoři ligy

inzerce