recenze

Wreck Age

Wreck Age

Od dob prastaré klasiky s názvem Descent se v žánru tohoto typu mnoho neudělalo. Wreck Age se to snaží napravit. Ucházející grafika, 3D tunely v prostoru a atmosféra by mohly být slibné. Ale znáte to – sliby chyby…
Další počin autora Olivera Garcii F. je na pořadu dne. Hra Wreck Age se na počátku tváří jako plnokrevná 3D střílečka s raketou, což se jí může i chvíli dařit. Nicméně – vzhůru k jádru pudla!

Limita 3D enginu, který používá pro své hry autor dnešní gamesky, jsou velmi omezená. Což o to, graficky to jde, ale to ovládání! A bohužel právě špatné ovládání ovlivňuje hratelnost jako celek, což ani hedvábná vesmírná atmosféra nemůže napravit. A tak si chvilku zasvištěme skrze hezké tunely plné látajících kostek (hmmm, tady to autor trochu odflákl, kostky, kostky, kostky…), které na nás pálí jako u Verdunu a my pálíme na ně. Prozaicky řečeno – klíčovým slovem provázejícím celou hru je „chvilka“. Chvilka (delší) na nahrání hry, chvilka (delší) na uvyknutí ovládání, chvilka (malá) na zahrání, chvilka (malá) na smazání.

stáhnout hru

diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 2 + 2 =


galerie

Wreck Age Wreck Age Wreck Age Wreck Age Wreck Age