recenze

Snackitron

Snackitron

Pěkně provedená vesmírná střílečka míří rovnou na obrazovky vašich monitorů. Její název je Snackitron. V čem bude jiná než ostatní střílečky tohoto typu? Bere si za vzor nějakého ze svých předchůdců? A jaký že je vlastně její herní princip? To vše se můžete dočíst právě v této recenzi.
Nejprve bychom měli zaměřit svou pozornost na hry dávno minulé, kterými se tato vesmírná pařba nechala poměrně dost ovlivnit a to nejen graficky, ale také zvukem. Z hlediska modelů vesmírných lodí bych hledal inspiraci ve stařičkém Space Invaders. Herní princip již je však poněkud odlišný a povíme si o něm v následujícím odstavci. Jeho hlavní změnu bych však viděl v ovládání, kdy váš koráb neovládáte šipkami doleva a doprava, nýbrž hýbáním myší do všech možných směrů a to po celé herní ploše. S tím se ovšem také upravil pohyb nepřátel, kteří mají stejnou volnost.

Takže z toho co zatím víte si možná moc dobře nedokážete představit, jak obtížnou se hra právě stala. Představte si, že musíte kličkovat mezi hordou oponentů řítícími se na vás ze všech možných směrů. Vaše jediná šance na přežití je zbraňový systém vašeho plavidla a hodně rychlá a přesná ruka, která se dokáže vyhnout všemu co na ní letí. Jedinou radost můžete mít z toho, že dokážete střílet do všech čtyř základních směrů (nahoru, dolů, doleva, doprava) a to i najednou.

Po vizuální stránce už mi ovšem tato gamesa nemá moc co říct. Tmavá obrazovka všude kam se podíváte a na ní několik kostiček představující vesmírnou loď, je v dnešní době velice málo. Bohužel ani zvuk se tuto situaci nesnaží příliš zachránit, a tak vše zůstává pouze na hratelnosti...

stáhnout hru
KopRus

autor
/ KopRus

Skóre

73 %

další recenze tohoto autora


diskuze

odeslat

Nejsi automat? Napiš výsledek 1 + 2 =

KopRus | 27.12.06 v 13:45

Ahoj =), omlouvám se za velice dlouhodobou nepřítomnost. Nic méně k té obtížnosti: pamatuji si tu hru jen tak matně, ale připadalo mi to celkem těžké, hlavně jak se ti tam na celé obrazovce nahrne věcí až nad hlavu a musíš jim uhýbat. Ale je pravdou, že jsem to nedohrál až dokonce. JInak s těmi životy opravdu netuším, asi si tě ta hra oblíbila :-)

cichlasoma | 22.12.06 v 21:14

(pokracuju v samomluve:)
nepochopili jste nekdo, pri jaky prilezitosti vam to obcas nadeli spoustu zivotu navic?

cichlasoma | 15.12.06 v 04:11

A to jeste nutno dodat, ze pri ztrate vsech zivotu (a naslednem game over) o body neprichazite, ale nesete si je do dalsi hry, takze "vitezstvi" (spocivajicimu v tom, ze uz nesmite hrat dal) nelze uniknout, ledaze byste vubec nestrileli, coz pak ovsem neni az takova zabava; proto taky asi hra nijak neomezuje strileni do vsech najednou - kazdej se musi omezovat sam, pokud si chce zahrat.
A stejne stridmej je treba bejt pri zachranovani kosmonautu poletujich po obrazovce, jezto za to jsou taky body.
Fakt zajimavej experiment. :-)

cichlasoma | 15.12.06 v 03:54

Parada! Bezvadnej vtip.
A s tou vysokou obtiznosti to snad nemyslite vazne, kdyz po dosazeni 5050 bodu (coz je hned) to napise "You win!" a toutez hlaskou vas to odbyde, kdyz chcete hrat znova, asi aby se predchazelo vzniku zavislosti :-) (Kdyz ale escapem skocite do Woken a pustite exáč znova, zase vas to nech hrat, takze pohoda...)


galerie

Snackitron Snackitron Snackitron