recenze
Sketch Wars
Od klasické války se však tahle odlišuje v jedné zásadní věci. V běžné válce proti sobě totiž stojí dvě strany, takže je logické, že má každá alespoň několik (desítek/stovek/miliónů) vojáků. Ne však zde. Vaše část armády se musí spokojit pouze s jedním mužem. Nepřátel se na vás přesto budou vrhat desítky, možná až stovky. Bojíte se? To je dobře, protože je čeho. Nepřátelské jednotky jsou nesmírně dotěrné a neustále vás budou otravovat. Na odpočinek proto můžete rovnou zapomenout – to, co nepřítel ztrácí co do inteligence, se totiž snaží vynahradit počtem. K dispozici máte hned dvojí způsob likvidace. Prvním je klasická pistole (světe, div se, s neomezenou zásobou munice), druhým granát. To do hraní vnáší zajímavý prvek: je třeba sledovat okolí a správně odhadnout okamžik, kdy stačí zkosit pár nepřátel pistolí, anebo je nutné sáhnout po granátu a důkladně „vyčistit“ celou herní obrazovku.
Hratelnosti není prakticky co vyčítat. Sketch Wars dojedete z jedné vody načisto, bez nádechu projdete všemi levely a zastaví vás až závěrečné titulky. Podobně „wow“ je i vizuální zpracování. Překvapí unikátním stylem, který kombinuje velmi kontrastní odstíny. Stáhnout, či nestáhnout? Klasická otázka všech filozofů má tentokrát kladnou odpověď!
stáhnout hru
- hratelnost
- grafika
- velmi brutální