recenze
Invisible Vision
Jak jsem již v perexu zmínil, ovládáte malou ponorku a snažíte se nahrát co možná nejvíce bodů. Bohužel své nepřítele nevidíte, pouze v zajímavě zpracovaném moři můžete částečně zpozorovat jisté vlnobití. V tom okamžiku můžete zkusit vypálit. Budete-li si počínat dostatečně rychle, většinou se vám vašeho oponenta podaří bez problémů zasáhnout a získáte body. Čím přesnější budete, tím pak budete mít více výhod a můžete se bez obav probojovat až k finálnímu bossovi. Na vše máte časový limit. S každým neúspěšným zásahem se vám tento limit odečítá. V moři pak vyjma ponorek můžete najít i další objekty, které jsou většinou neškodné. Co se celkové obtížnosti týče, tak zde je vše poměrně vyvážené. Zpočátku jsem si myslel, že jde o nehratelnou záležitost, ale později se ze všeho vyklubala naprosto úžasná a dlouhotrvající práce, kterou jsem jen s těžkým srdcem vypínal.
Celkové zpracovaní je pak velice zajímavé a je skutečně nač se koukat. Bohužel se po čase dostaví jemný pocit stereotypu, který bohužel neodrazí ani solidní ozvučení. Invisible Vision je prostě pohodová hra pro pohodové hráče. Nic víc, nic míň!
stáhnout hru
- námět
- hratelnost
- zpočátku méně přehledné
- vydáno:31.08.2006
- autor: Kei Mesuda
- jazyk:en
- požadavky:PII, 64 MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:2125
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:1.8MB
diskuze
Marian | 31.08.06 v 13:37
I my děkujeme za upozornění :-)
Ústav pro jazyk český | 31.08.06 v 13:03
Ústav pro jazyk český děkuje za rychlou opravu.
Ústav pro jazyk český | 31.08.06 v 11:56
Podmět - podstatné jméno ve větě, které je hlavním větným členem.
Podnět - od slova podnítit - náznak.
Budu se tedy řídít několka málo podněty:-)