recenze

Hijacker First Contact
První, co mne pláclo přes očko, bylo kvalitně (téměř profesionálně) zpracované herní menu. Maličkost, řeknete si, ale ono to už něco napoví. Nikdy před tím jsem tuto hru neviděl, takže jsem byl mile naladěn na věci příští. A ono opravdu bylo na co se dívat! Zvláštní, renderovaná (i když neakcelerovaná) grafika, která jako by přišla z dob dávno minulých, byla přesto krásně barevně vyvážená (lesy, výbuchy, lodě, scrollující pozadí…) a mému oku lahodící. Pod tímto dojmem jsem se ujal řízení svého korábu, jehož prvním úkolem bylo proletět zónu pozemní s výše jmenovanými lesními porosty. Zpočátku šlo všechno hladce (no, už přece jen nejsem žádné herní ořezávátko), ale s postupujícím časem mi začalo cosi tuhnout. Ne, nebylo to to, co si myslíte (zas tolik nezdravě ty hry nemiluji :-), naopak, byl to můj palec, který ovládal klávesu s nápisem „fire“. Což znamená, že atmosféra plná ohnivých střel a nepřátelských lodí zhoustla na maximum. No, přiznám se, proletěl jsem první level, dal si 10 minut „Kit-Kat“ pauzu, ošetřil si prst a teprve potom jsem pokračoval. Síla.
Poslední věta předchozího odstavce jakoby předznamenávala jedinou mušku, která mi trošku przní celkový dojem. Hra je to perfektní, což o to, ale ta obtížnost! Ale taky je možné, že jsem ořezávátko a vy ostatní to dohrajete s prstem v nose!
stáhnout hru
- pseudo 3D grafika
- hratelnost
- preciznost
- obtížné
- vydáno:21.05.2006
- autor: Shrike Software
- jazyk:en
- požadavky:P II, 64 MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:1063
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:17.7MB
diskuze
Triple T | 21.05.06 v 19:32
Libi se mi pristup autoru - zdarma ke stazeni davaji verzi, ktera si (i svou delkou - podle toho, co slibuji, bych plnou verzi asi uz neunesl) stoji skutecne skvele i jako klasicka freewarovka.
Jinak hra ma dobre napady (predevsim prepinatelne pohledy imo do hry vnaseji "takticky prvek"), kdyby se dotahla i hratelnost a predevsim viditelnost vsech dulezitych prvku, nevahal bych dat 100%.
>- obtížné
To je ironie - ja jsem si pri hrani naopak rikal, ze konkretne bossfighty jsou v porovnani s ostatnimi shmupy spise lehci (hral jsem na stredni obtiznost) a moznost donekonecna opakovat mise a vydelavat si dalsi penize taky neni obvykly prvek (a obtiznost "umele" snizuje - alespon trpelivym hracum).