Dnes si zaútočíte v několika vlnách. Vždy ovládáte malou raketku a proti vám se postaví opravdu zdatný soupeř ve vesmírném plavidlu. Zdoláte-li ho, získáte zaslouženou odměnu a hned poté nastoupí jeho kolega a takto to půjde pořád dokola.
To co jsem popsal v perexu, je samozřejmě pouze v ideálním případě. Dost často se může stát, že soupeře úplně neudoláte. Samozřejmě se nic zásadního nestane, prostě odletí se značným poškozením a nastoupí tradičně kolega. Každý z oponentů má totiž předem daný časový limit, jak dlouho se může „zdržet“ a vy se podle toho budete muset přizpůsobit. Vše pak trvá tak dlouho, dokud budou vaše životy v nějakém rozumném počtu (větší než jeden). Za vaše úsilí pak samozřejmě získáváte body, které pak není problém si uložit v různých žebříčcích a porovnávat.
K technickému zpracování bych výtky neměl, možná akorát budete čas od času zaskočeni nepříjemnou nepřehledností. Není to ale nic, co by se nedalo překousnout.