Když se dvě děti sbírající plechovky pro obživu dostanou do trablů s čarodějnicí, znamená to pro jedno z nich opravdu zajímavou cestu.
Ve starším seriálu Věřte, nevěřte jsem byl svědkem jednoho příběhu, kdy chlápek začal přitahovat vše, co bylo z papíru. Cantrip nabízí obdobu, akorát že hlavní hrdina přitahuje všechno z kovu. Je to trest daný čarodějnicí, že jste se jí motali s kamarádkou kolem jejího plechovkového království. Kamoška je v čudu a vy ji musíte zachránit. Ze začátku se zdá být existence v podobě chodícího magnetu jako naprosto šílená věc, ale časem si budete zvykat a využívat tuto vlastnost ke zdolání nejednoho špatně dosažitelného místa, mačkání čudlů nebo čistě k přežití. S možností se soustředit a začít kov odpuzovat se rodí zajímavé momenty a občas skoro geniální nápady. Cantrip je prostě skvělou záležitostí, která dobře vypadá, dobře se hraje a zabaví nejednoho fanouška žánru. Jenom se připravte na několik smrtí, když budete přemýšlet, jak vlastně dál.