recenze
Alien Abduction Dizzy
Po instalaci malého vejcete (no to je paskvil slovo! :-) na můj harddisk jsem hru spustil. První, čeho si všimnete, takové hodně, hodně jednoduché prostředí hry. Neznámý autor měl sice záměr udělat Dizzyho v duchu klasických osmibitových předloh, nicméně tím spáchal podle mého názoru jednu zásadní a kritickou chybu. Naimplementoval do hry 3D grafické prvky. Jak to vypadá v reálu? Pominu-li kvalitu 3D modelovacích schopností autora, které určitě nejsou špatné, pak jemně renderované stroje a postavičky působí v kontextu klasického Dizzy jako pěst na oko. Ještě teď si obkladuji oboustranné monokly v okolí mých bulviček. Samotný princip hry je už v normálu, jak jsem řekl, adventurníci, adventurkyně a adventručata si jistě přijdou na své.
Co s tím? Pokud máte rádi předělávky klasických osmibitových pecek, tak si Alien Abduction Dizzy určitě zahrajte. Nejsem si jist, zda se k ní po dohrání ještě někdy vrátíte, ale hra vám přece jen alespoň trochu polechtá vaše historické ego. Pro ostatní bude dnešní kousek věc, která se v jejich PC ani neohřeje.
stáhnout hru
- Dizzy
- prazvláštní kombinace 2D a 3D grafiky
- vydáno:03.05.2006
- autor: Alien Abduction Dizzy Team
- jazyk:en
- požadavky:P II, 64 MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:484
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:2.5MB