recenze
3D Sirtet
Můžete sice namítnout, že každý máme ředstavivost, ale je velmi těžké jednak při samotném pádu kostky odhadnout hloubku celého kvádru a zjistit tak vlastně, kolik máte ještě času na přemýšlení. Pak je docela těžké si pamatovat, jak která kostka vypadala, resp. jaký měla tvar, abyste mohli další při pádu zapracovávat do celkové mozaiky. Je jasné, že když se jedná o 3D provedení, je zde větší množství možností pohybu s kostkami. Takže ovládání je následující (alespoň, co mně se podařilo zjistit), mezerník - maximální rychlost, Q,W,E - různá otáčení, U a L zrychlení. Graficky je hra zpracovaná velmi průměrně, kvádr, ve kterém se vše odehrává je vyveden jako svůj srátěný model a kostky při pádu také (jsou bezbarvé), ovšem po dopadu barvu změní. Žádné grafické orgie se nekonají. Ale na to si samozřejmě nestěžuji, protože by to jen hře uškodilo. Pokud vás zajímá, jak na tom je 3D Sirtet zvukově, tak vám povím, že zvuky ve zdrojovém souboru jsou, ale při hře se mi nepodařilo je zaznamenat a při spuštění se zdrojového soboru se mi z bedýnek nevylinul ani tón. Stručně- nic moc...
stáhnout hru
- nový pohled na věc
- mizerné zpracování
- vydáno:25.10.2002
- autor: Mathias Grund
- jazyk:de
- požadavky:P 133 MHz, 32 MB RAM
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:2559
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:0.22MB