recenze
Toyz & Zombies
Mapy a jejich podúrovně také nereprezentují velké číslo, ale delší herní dobu podporují speciální levely a také docela vysoká složitost, která vyplývá z mírného nedostatku energie. Jak už to tak bývá, každý pohyb, útok nebo činnost (léčení hraček, průzkum keřů a děr) stojí něco energie. V praxi to pak vypadá, že už ve druhém světě budete potřebovat počkat klidně i dvakrát na znovu naplnění limitu.
Potěšující věcí ale určitě zůstává RPG systém a získávání zkušenosti. Ne pro vašeho hrdinu, ale pro hračky, které za určitý obnos a předměty získávají lepší atributy a stávají se z nich lepší nástroje na ničení nemrtvých. Tu a tam je potřeba požádat kamarády o nějaký speciální předmět, ale není to nutnost, možná až v pozdějších levelech. Ona vlastně sociální část hry není nikterak velká a dlouho jsem hrál bez jakéhokoliv kamaráda.
Doufám, že se v budoucnu počet hraček a map rozroste, zatím jejich počet vypadá na testovací verzi, jestli dál do hry investovat čas, no uvidíme. Zatím si určitě vyzkoušejte tuto zajímavou a visuálně podařenou zábavu.
hrát na facebooku
- visuální stránka hry
- fajn RPG systém
- i více map by bylo dobré
- menší počet hraček
- vydáno:15.02.2012
- autor: Paprika Lab
- jazyk:en
- požadavky:Facebook účet
- platforma:Windows
- status:Freeware
- zahráno:5119
- multiplayer:Pouze jeden hráč
- velikost:-MB
diskuze
Laugher | 24.08.17 v 23:45
Ujde